آلودگی هوا تا یکشنبه در تهران ماندگار است


آلودگی هوا تا یکشنبه در تهران ماندگار است

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا روز یکشنبه در تهران و کرج تداوم آلودگی هوا را خواهیم داشت.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: امشب در بخش هایی از خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و یزد بارش باران و رعد و برق، وزش باد موقت و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

او ادامه داد: در بخش هایی از خراسان جنوبی، لرستان، ایلام و کرمانشاه بارش پراکنده انتظار می رود. جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش ادامه خواهد داشت.

او گفت: روز شنبه عمده بارش‌ها در هرمزگان و نیمه جنوبی استان‌های کرمان فارس بوشهر سیستان‌وبلوچستان و جزایر واقع در خلیج‌ فارس تنگه هرمز و دریای عمان مرتفع در نواحی مرکزی کشورها و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: روز یکشنبه سامانه بارشی تقویت شده و در مناطق غرب، جنوب غرب، شرق و جنوب شرق روز دوشنبه در غالب مناطق کشور بارش خواهیم داشت.

او اظهار کرد: روزهای شنبه و یکشنبه افزایش نسبی دما در استان‌های ساحل خزر و روز دوشنبه هم با نفوذ جریانات شمالی کاهش نسبی دما در این مناطق پیش‌بینی می‌شود. خلیج‌فارس تنگه هرمز و دریای عمان تا دوشنبه مواج است و تا روز یکشنبه در تهران و کرج تداوم آلودگی هوا را خواهیم داشت.

ضیائیان درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران قسمتی ابری و غبار آلود و بیشترین دمای تهران ۹ درجه و کمترین آن ۴ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403