بصیرت رمز موفقیت مردم ایران در برابر فتنه‌گران است


بصیرت رمز موفقیت مردم ایران در برابر فتنه‌گران است

کرمانشاه - ایرنا- مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه با اشاره به بصیرت و ولایت مداری مردم ایران اسلامی، گفت: بصیرت و دانایی رمز موفقیت مردم ایران در برابر فتنه گران و استکبار جهانی است.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «حجت الله فاضلی» عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت نهم دی و دومین سالگر شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع جوانرود با بیان اینکه دشمنان از سر استیصال و ناتوانی دست به اقدامات و حرکت های کور و نابخردانه ای می زنند، افزود: این اقدامات ناشی از بی تدبیری و بدون عاطفه و خارج از انسانیت دشمنان است.

وی اظهار داشت: ملت ما تمام فتنه ها و توطئه های دشمنان را با بصیرت و ولایتمداری و توجه به وحدت کلمه و با اخوت و همدلی خنثی کرده اند و دشمنان را مایوس و نا امید نموده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود نیز با گرامیداشت ۹ دی و شهید سردار سلیمانی و همرزمانش گفت: مردم ایران اسلامی در روز نهم دی موجودیت و هستی نظام مقدس جمهوری اسلامی را با حضور خود بیمه کردند.

حجت الاسلام «محمدمهدی مرادی» با بیان اینکه فتنه مردم را به اشتباه وا می دارد افزود: فتنه گران در این راستا با اقدامات شوم خود اسلام انقلابی و جهادی را هدف قرار داده بودند تا بصیرت را از مردم بگیرند.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با وحدت و همدلی پای آرمانهای اسلام و انقلاب ایستاده و با عزت و افتخار از آرمان‌های انقلاب دفاع می کنند.

به گزارش ایرنا؛ حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با ولایت تاکید کردند.

نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه