برگزاری مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه گلزار دهدشت


برگزاری مراسم  سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه گلزار دهدشت

محقق زاده گفت: مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت پایگاه امام خمینی (ره) بسیج شهر دهدشت با دعوت از همرزم شهید سلیمانی، در حسینه گلزار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «حمزه محقق زاده» امروز در جمع خبرنگاران به علت تغییر روز بصیرت به دهه بصیرت اشاره و اظهار کرد: این دهه از ۹ تا ۱۹ دی ماه به نام «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» و دهه روشنگری نام گذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در ۹ دی به عینه دست قدرت الهی و نقش اراده مردم ایران در رقم خوردن برگ زرین دیگری در کشور بودیم، افزود: بقا و استمرار نظام دینی مستلزم بزرگداشت ایام‌ الله‌ ها و این گرامی داشت ها تذکر و عبرت آموزی است.

وی ادامه داد: حماسه عاشورایی، مردمی و ماندگار ۹ دی ۱۳۸۸ یوم‌الله واقعی و تجلی عینی دست قدرت الهی و شکستن فتنه پیچیده استکبار و در راستای صیانت از نظام اسلامی بود.

محقق زاده در خصوص چرایی روز بصیرت به دهه بصیرتف افزود: ۱۳ دی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به دست رژیم تروریست آمریکا، نمایش اقتدار و صلابت و شجاعت ملت ایران به دستان باکفایت سپاه در حمله به پایگاه هوایی عین‌الاسد که به معنی شکستن هیمنه پوشالی شیطان بزرگ بود و ۱۹ دی سالروز قیام مردم قم در سال ۱۳۵۶ همه دست به دست هم داد که از ۹ تا ۱۹ دی به عنوان ایام‌ الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» نام گذاری شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در ادامه با بیان اینکه هدف از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دلها، ترویج بنیاد و مکتب این شهید است، تصریح کرد: لازم است شخصیت شهید سلیمانی بیشتر شناخته شود و مسیر درس‌ آموز او به‌ عنوان الگو به نسل جوان ارائه شود.

وی گفت: مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت پایگاه امام خمینی (ره) بسیج شهر دهدشت با دعوت از سخنران کشوری سردار اهوازیان از همرزمانش شهید سلیمانی، چهار شنبه هشتم دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ در حسینه گلزار برگزار می شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن