پخش حسینیه نوگلان فاطمی از شبکه قرآن و معارف سیما در ایام فاطمیه


پخش حسینیه نوگلان فاطمی از شبکه قرآن و معارف سیما در ایام فاطمیه

فصل دوم مجموعه نمایشی حسینیه نوگلان فاطمی با موضوع سبک زندگی فاطمی ویژه کودک و نوجوان از روز یکشنبه 12 دی ساعت 16 همزمان با ایام فاطمیه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ ضبط آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی حسینیه نوگلان فاطمی در استودیو نسل سلمان انجام شد . فصل دوم این مجموعه نمایشی ، در شش قسمت بیست و پنج دقیقه ای به همت گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما با موضوع سبک زندگی فاطمی برای مخاطبان نونهال و نوجوان در قالب داستانی است که با مضمون تلاش چند نوجوان برای تاسیس حسینیه و انجام کار های فرهنگی با هدف پیوند میان مسجد و محله تولید شده است . این برنامه از روز یکشنبه 12 دی ساعت 16 همزمان با ایام فاطمیه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله رضایی تهیه کننده این مجموعه، ضمن برشمردن اهمیت تولید کار های نمایشی بر اساس سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام ویژه کودکان و نوجوانان و لزوم حمایت از این برنامه ها ، الگوسازی از سیره زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها را مهم ترین هدف این برنامه دانست؛ گفتنی است کارگردانی هنری و تلویزیونی این کار توسط علی فرحناک و علی عسکری انجام شده است.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟