تقدیر وزیر بهداشت از دکتر خاموشی به دلیل اهتمام در اعزام کادر درمان کرونا به مشهد مقدس


تقدیر وزیر بهداشت از دکتر خاموشی به دلیل اهتمام در اعزام کادر درمان کرونا به مشهد مقدس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل اجرای هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی و اهتمام در اعزام کادر درمان کرونا به مشهد مقدس تقدیر و تشکر کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف،دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل اجرای هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی و اهتمام در اعزام کادر درمان کرونا به مشهد مقدس تقدیر و تشکر کرد.

در متن این تقدیرنامه است:

به حتم توسعه و پیشرفت در عرصه سلامت مدیون همت بی‌شائبه مسئولان خدمتگذار و دلسوزی است که همواره به‌منظور تعالی و ارتقای این عرصه گام برداشته و خدمت در این حوزه مهم را افتخاری بزرگ برای خویشتن می‌دانند. لذا به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از عنایات و توجه جنابعالی در برگزاری هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی که باهدف تکریم و تجلیل از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی فعال در عرصه سلامت برگزار شد، نهایت تقدیر را داشته و این لوح تقدیر را تقدیم حضور پرمهر شما می‌نمایم. سلامتی و بهروزی روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

دکتر بهرام عین الهی

گفتنی است :در راستای اجرای امینانه نیات واقفان هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی با هدف تکریم و تجلیل از کادر درمانی کرونا در عرصه سلامت در قالب سه دوره سه روزه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار شد.

دوره چهارم این طرح نیز با هدف تجلیل از مبلغان جهادی عرصه سلامت در اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک روش ساده برای حفظ ارزش دارایی در زمان بحران