50 اکیپ، کار بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی کرمانشاه را بر عهده دارند


50 اکیپ، کار بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی کرمانشاه را بر عهده دارند

کرمانشاه - ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به نظارت جدی اکیپ های بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی استان، گفت: 50 اکیپ بازرسی با 230نفر نیرو بر بازار کالاهای کشاورزی استان نظارت می کنند.

«شهریار قاسمی» روز جمعه به ایرنا افزود: فعالیت اکیپ های بازرسی و نظارت بازار از ۲۸ آذرماه و با بازار شب یلدا کار خود را تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی آغاز کرده و تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۱۰ مورد بازرسی انجام شده و برای و ۲۶۵مورد از واحدهای متخلف پرونده تشکیل گردیده و با اعمال جریمه به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به قانون انتزاع خاطرنشان کرد: در این راستا نیروهای بازرسی انتقالی از صنعت، معدن و تجارت در سازمان و شهرستانها مسقر و اکیپ ها مجهز شده و برای نظارت و کنترل بازار استقرار یافتند.

قاسمی گفت: تعداد نیروهای بازرسی در کرمانشاه شامل ۳۰ نفر نیروی بازرسی و ۲۰۰نیروی بسیجی هستند که بازار کرمانشاه را تحت نظارت خواهند گرفت.

وی از مردم استان خواست نهایت همکاری را با اکیپ های بازرسی داشته باشند و تخلفات بازار اعم از گرانفروشی، کم فروشی و احتکار را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!