تحریم‌های آمریکا کاهش 30 درصدی درآمد را برای هواوی رقم زد


تحریم‌های آمریکا کاهش 30 درصدی درآمد را برای هواوی رقم زد

شرکت هواوی اعلام کرد که با وجود کاهش درآمد این شرکت اما همچنان عملکرد هواوی مورد قبول است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gadgets.ndtv، غول تجهیزات مخابراتی چینی هواوی که به دلیل تحریم‌های آمریکا آسیب دیده است، اعلام کرد که درآمدش در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۳۰ درصد کاهش یافته است و این شرکت چالش‌های ادامه داری را در سال جدید پیش بینی می‌کند. گوئو پینگ، از روئسای هواوی در نامه ایبه کارمندادن گفت: "انتظار می‌رود درآمد امسال ۶۳۴ میلیارد یوان باشد. "

این رقم نشان دهنده کاهش ۲۸.۹ درصدی درآمد‌های امسال به نسبت سال ۲۰۲۰ است، زیرا درآمد سال گذشته هواوی مبلغ ۸۹۱.۴ میلیارد یوان را نشان می‌داد. گوئو گفت که او از عملکرد تجاری هوآوی در سال ۲۰۲۱ راضی است. در این نامه که در وب‌سایت هواوی منتشر شده، آمده است: "محیط تجاری غیرقابل پیش‌بینی، سیاسی شدن فناوری، و جنبش رو به رشد جهانی‌سازی، همگی چالش‌های جدی ایجاد می‌کنند."

تحریم‌های آمریکا کاهش 30 درصدی درآمد را برای هواوی رقم زد

در سال ۲۰۱۹، دولت ترامپ ممنوعیت‌های تجاری را بر روی هواوی اعمال کرد. تحریم‌های آمریکا همراه با مصرف ضعیف‌تر داخلی به دلیل ویروس کرونا، هواوی را تحت تأثیر قرار داده است. گوئو گفت: "ما باید به استراتژی خود پایبند باشیم و به نیرو‌های خارجی که خارج از کنترل ما هستند پاسخ منطقی بدهیم. " در این نامه آمده است که هواوی به تمرکز خود بر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و دستگاه‌های هوشمند ادامه خواهد داد همچنین آخرین گزارش درآمد هواوی نشان می‌دهد که درآمد سه ماهه سوم نسبت به سال قبل ۳۸ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید

تصمیم هوشمندانه بنیانگذار هوآوی برای بی تأثیر کردن تحریم آمریکا

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان