اپل واج با دکمه چرخان Digital Crown خداحافظی می‌کند


اپل واج با دکمه چرخان Digital Crown خداحافظی می‌کند

بر اساس گزارشات منتشرشده به نظر می‌رسد در سری 8 اپل واچ دیگر شاهد دکمه Digital Crown نباشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از mashable، ویژگی Digital Crown اپل در سال ۲۰۱۸ ثبت شد و بعدتر در دسترس عموم قرار گرفت، اما به نظر می‌رسد شرکت اپل در حال توسعه جایگزینی برای Digital Crown در سری ۸ اپل واچ باشد. Digital Crown دکمه‌ای در کنار ساعت‌های اپل است که امکان برخی فعالیت‌ها را بدون لمس صفحه ساعت فراهم می‌کند.این ویژگی از زمان عرضه در هر سری اپل واچ قابل مشاهده بوده است و صادقانه بگویم، ما نمی‌توانیم اپل واچ را بدون آن تصور کنیم.

اپل واج با دکمه چرخان Digital Crown خداحافظی می‌کند

گزارشات به جای Digital Crown، یک ویژگی همراه با حسگر‌های نوری در کنار ساعت را نشان می‌دهند. با این ویژگی احتمالاً، کاربر می‌تواند به جای صفحه نمایش، انگشت خود را روی سنسور بکشد و برخی فعالیت‌ها را انجام دهد. حسگر نوری بسیار مسطح‌تر از Digital Crown موجود به نظر می‌رسد، شاید اپل طراحی لبه تختی را ایجاد کند که شایعه شده بود در اپل واچ سری ۷ ظاهر می‌شود، اما این موضوع به واقعیت نپیوست.

اپل واج با دکمه چرخان Digital Crown خداحافظی می‌کند

حسگر نوری همچنین فضای کمتری را اشغال می‌کند و ویژگی‌هایی مانند باتری بزرگ‌تر یا سنسور‌های نظارت بر سلامت اضافی تری مانند دستگاه قند خون و مانیتور فشار خون را همراه دارد. البته، همه این‌ها تنها به خاطر مزیت ثبت اختراع مطرح شده است و شاید عملی شدن این قابلیت به زودی اجرا نشود. اپل ثبت اختراع‌های زیادی را ثبت می‌کند که به نظر می‌رسد هرگز به چشم نمی‌آیند. انتظار می‌رود اپل واچ سری ۸ در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی شود، بنابراین هنوز فاصله زیادی داریم.

بیشتر بخوانید

به روز رسانی جدید غول فناوری مشکل اپل واچ را برطرف می‌ کند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا