تراکتور تیمی نیست که پرسپولیس را نگران کند


تراکتور تیمی نیست که پرسپولیس را نگران کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس راهش را پیدا کرده و ذوب‌آهن تیمی نیست که در جام حذفی بتواند جلوی پرسپولیس بایستد.

به گزارش مشرق، وحید قلیچ درباره پیروزی پرسپولیس در برابر سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: حدس می‌زدم پرسپولیس برنده این دیدار باشد. از نظر فنی پرسپولیس تیم برتر بود. وقتی در مسابقه‌ای پیروز می‌شوی، عیب‌ها پوشیده می‌شود؛ اما پرسپولیس با پیروزی در این مسابقه در مسیر قهرمانی در نیم فصل قرار گرفت.

وی ادامه داد: درست است که به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند؛ اما صلابت خود را به هواداران و تیم‌های دیگر ثابت می‌کند. تمام تیم‌ها از پرسپولیس عقب خواهند ماند. تیم‌هایی که دچار بحران می‌شوند، پرسپولیس را بعد از یک مساوی در شرایط بحرانی قرار می‌دهند. در حال حاضر پرسپولیس به شرایط اولیه خود برگشته و در چند مسابقه اخیر نمایش خوبی داشته و در مقابل سپاهان به آنچه که می‌خواست دست پیدا کرد.

*واگذاری پرسپولیس و استقلال شایعه‌ است

قلیچ در خصوص شایعه واگذاری پرسپولیس و استقلال به وزارت خانه‌های اقتصاد و صمت گفت: فکر می‌کنم شایعه‌ای بیش نباشد. پرسپولیس و استقلال را به هیچ ارگانی نمی‌دهند، فشارهایی بر وزارت ورزش بوده و حرف و حدیث‌هایی هم شده، اما فکر می‌کنم به هیچ کس واگذار نمی‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال در بورس، خاطرنشان کرد: سالهاست می‌خواهند سهام پرسپولیس و استقلال را واگذار کنند، آیا به کسی ۱۰ سهم دادند؟ تمام این حرفا شایعه است. اگر پرسپولیس و استقلال از این شرایط ضرر کنند، در نهایت می‌گویند قضا و قدر الهی است، اگر می‌خواستند درست شود و تغییر تحولی رخ دهد این کار را می‌کردند.

*پرسپولیس عزمش را جزم کرده که قهرمان شود

قلیچ در خصوص حذف احتمالی پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: همه چیز دست به دست هم می‌دهند که این دو باشگاه حرفه‌ای نباشند. چه کسی می‌تواند حرفه‌ای کند؟ متولیان نمی‌خواهند حرفه‌ای شود و از لحاظ درآمد به آن نگاه می‌کنند، معلوم است که این دو تیم را محروم می‌کنند. حذف این دو تیر ضربه بزرگی به فوتبال ما وارد می‌کند، حتی ممکن است، جلوی تیم ملی را هم بگیرند و تیم دیگری را به جام جهانی بفرستند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص رویارویی ذوب آهن مقابل پرسپولیس در جام حذفی، بیان کرد: پرسپولیس راهش را پیدا کرده و ذوب‌آهن تیمی نیست که بتواند جلوی پرسپولیس بایستد، اگر می‌خواست جلوی پرسپولیس قد علم کند قطعاً در بازی لیگ برتر این کار را می‌کرد. پرسپولیس عزمش را جزم کرده که قهرمان شود.

قلیچ در پایان در خصوص دیدار پرسپولیس و تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر، گفت: پرسپولیس در مقابل تراکتور راحت‌تر می‌تواند برنده مسابقه باشد. تراکتور تیمی نیست که هواداران و پیشکسوتان را نگران کند.

منبع: میزان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...