باران چشمه: وضعیت بدهی‌های پرسپولیس طوری نیست که کسی بخواهد به این باشگاه برود/ آجورلو گفت بیا، کمکت می‌کنم


باران چشمه: وضعیت بدهی‌های پرسپولیس طوری نیست که کسی بخواهد به این باشگاه برود/ آجورلو گفت بیا، کمکت می‌کنم

مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مدعی شد وزیر ورزش به او پیشنهاد مدیریت پرسپولیس را داده، اما آن را نپذیرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که میهمان برنامه ورزش و مردم بود در بخشی از صحبت‌های خود در واکنش به مطرح شدن نامش به‌عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای سجادی به بنده پیشنهاد داد که بیایم و به این باشگاه کمک کنم و من خواهش کردم که در ورزش زورخانه‌ای بمانم و علاقه‌مند هستم که به کارم در این فدراسیون ادامه بدهم.

وی در پاسخ به این پرسش که پس این مسئله هنوز منتفی نشده و او همچنان گزینه وزارت ورزش است، اظهار داشت: آقای وزیر محبت دارد که من به آنجا (پرسپولیس) بروم، اما واقعیت این است که ورزش زورخانه‌ای، ورزش ملی ما محسوب می‌شود و آنقدر کار عقب مانده دارد که شخصاً دوست دارم در این فدراسیون بمانم، اما باید ببینیم در نهایت خواست خدا چیست.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در واکنش به اینکه کار در فوتبال و باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس هم سخت است و شاید به این دلیل دوست ندارد به پرسپولیس برود، خاطرنشان کرد: من در هیئت مدیره باشگاه پاس بودم و وضعیت باشگاه‌های فوتبالی را می‌دانم. با این حال وضعیت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس طوری نیست که آدم بخواهد به آنجا برود. از طرفی فکر می‌کنم افراد شایسته‌تری از من هستند که در پرسپولیس کار کنند و از وزیر خواهش کردم فرد دیگری را انتخاب کند.

باران چشمه همچنین با اشاره به حضور مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال و وضعیت این باشگاه گفت: وضعیت استقلال اکنون سر و سامان دارد و آقای آجورلو واقعاً یک مدیر فوتبالی است. او پیشنهاد کرد من هم به پرسپولیس بروم و گفت مرا کمک می‌کند، اما افراد دیگری هستند که در این جایگاه کمک کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حتی اگر من هم بخواهم، همسرم گفته است به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم بروی و اگر رفتی، دیگر به خانه برنگرد! نه اینکه پرسپولیس را دوست ندارد، بلکه می‌گوید شرایط آنجا شرایطی نیست که با روحیه شما سازگار باشد و به همین دلیل قول دادم نروم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا