ماجرای حرکت جنجالی مینا وحید در کنسرت ماکان بند + فیلم و واکنش ها


ماجرای حرکت جنجالی مینا وحید در کنسرت ماکان بند + فیلم و واکنش ها

ماجرای فیلم جنجالی مینا وحید در کنسرت ماکان بند و واکنش ها را ببییند و همه چیز درباره حضور مینا وحید در کنسرت ماکان بند (امیر مقاره و رهام هادیان) را در ادامه با حواشی و جنجال های بعد از کنسرت ماکان بند در دی 1400 را بخوانید.

ماجرای حرکت جنجالی مینا وحید در کنسرت ماکان بند + فیلم و واکنش ها

به گزارش راهبرد معاصر؛ ماجرای فیلم جنجالی مینا وحید در کنسرت ماکان بند و واکنش ها را ببییند و همه چیز درباره حضور مینا وحید در کنسرت ماکان بند (امیر مقاره و رهام هادیان) را در ادامه با حواشی و جنجال های بعد از کنسرت را میخوانیم.


بیانیه جدید ماکان بند درباره حرکت زشت مینا وحید

بعد از گذشت چند روز از ماجرای حرکت جنجالی مینا وحید در کنسرت ماکان بند، شب گذشته گروه ماکان بند به این اتفاق واکنش نشان داد و امیر مقاره در کنار دیگر اعضای ماکان، متنی را خواند که در راستای انتقاد از حرکت خانمِ بازیگر در کنسرت‌شان بود.

همچنین موسسه برگزار کننده کنسرت‌های ماکان بند اعلام کرد:

متاسفانه در حین برگزاری کنسرت گروه ماکان در تاریخ ششم دی ماه سال جاری شخصی عملی خلاف عرف برگزاری کنسرت، همه ما را متاثر کرد.

بدیهی است هرگز این رفتار نه تنها مورد تایید گروه ماکان نبوده و نیست، بلکه به شدت آن را تقبیح و محکوم می‌نماییم.

پر واضح است که رفتار این شخص در کنترل هنرمندان گروه ماکان و عوامل برگزاری نبوده است.

مینا وحید شب گذشته در کنسرت گروه ماکان بند در وزارت کشور حاضر شد و حرکات جلف و رفتار عجیب او باعث حواشی زیادی برای انها شد. از ساعاتی پیش کلیپ رفتار زشت و دور از انتظار مینا وحید در کنسرت ماکان بند باعث واکنش های زیادی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه ها شده است. در فیلم زیر ببییند:



در این ویدئو دیده میشود که او برای لحظاتی روی سن می رود و از هوادارانش تشکر می کند و سپس حرکات و رفتار عجیب و زشتی را از خود نشان می دهد که باعث شده تا همه به این کار او انتقاد کنند


گفتنی است که این خانم بازیگر اینروزها در حال بازی در سریال جزیره در نقش گلرخ با امیر مقاره خواننده ماکان بند در نقش ارشد هم بازی است و به تازگی نیز در سریال برف بی صدا می بارد در شبکه سه تلویزیون بازی کرده است.

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید (زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت) دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر. بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.


فارغ التحصیل فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر و بازیگری است، یک خواهر و یک برادر دارد.

اولین تجربه اش با تله فیلم تلویزیونی ساعت به وقت صفر در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی احمد مودنی بود که در عید نوروز آن سال از شبکه یک به نمایش در آمد.


اولین حضور او در سینما فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان بود. فیلمی که کاندیدای ده سمیرغ بلورین از جشنواره فجر شد. مینا وحید در این فیلم با بازیگرانی چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی و فرهاد اصلانی همبازی بود. او در سریال معروف شهرزاد هم بازی کرده است.

بیوگرافی امیر مقاره و رهام هادیان گروه ماکان بند

امیر مقاره در سال ۱۳۷۴ متولد شده و رهام هادیان در مرداد ماه ۱۳۷۰ متولد شده است.


امیر مقاره یکی از اعضای گروه ماکان بند است که صدای وی و همچنین چهره طرفدران خاص خود را دارد امیر مقاره موزیسین و خوانندگی را از سنین جوانی آغاز نموده است و همچنین در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد وی در اینستاگرام ۴۰۷ هزار فالور دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان