27هزار اردبیلی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط هستند


27هزار اردبیلی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط هستند

رکنا:استاندار اردبیل گفت: شناسایی افراد واجد شرایط در استان اردبیل برای تامین مسکن به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است که به همین منظور 27 هزار و 270 نفر برای تامین مسکن شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛عاملی در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: شناسایی افراد واجد شرایط در استان اردبیل برای تامین مسکن به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است که به همین منظور ۲۷ هزار و ۲۷۰ نفر برای تامین مسکن شناسایی شده‌اند.

وی بیان کرد: طرح جهش تولید مسکن در استان اردبیل با ثبت‌نام ۴۸ هزار و ۹۳۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن انجام یافته که سهم شهرستان اردبیل ۳۱ هزار و ۹۴۶ نفر است که حائزان شرایط ۱۸ هزار و ۲۹۳ نفر حائز شرایط هستند و در کل استان ۲۷ هزار و ۲۷۰ نفر حائز شرایط شناسایی شده و زمینه مورد نیاز برای این تعداد تامین می‌شود که با کمک دستگاه‌های اجرایی در اسرع وقت حل خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: تاکنون در استان اردبیل ۲۷ هزار و ۲۷۰ نفر حائز شرایط شناسایی شده که زمین رایگان برای این تعداد تامین شده و در شهرستان‌هایی که مشکل زمین وجود دارد لازم و ضروری است که دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر برای حل موضوع ورود پیدا کنند و مشکلات موجود را برطرف کنند.

عاملی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمت‌رسانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم توسط دستگاه‌های مربوطه در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه راه و شهرسازی باید در طول یک هفته آینده نسبت به انتخاب پیمانکار نهضت مسکن ملی اقدام کند و مشکلات موجود در این راستا را برطرف‌سازی کند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر