امام جمعه شهر گلستان : حاج قاسم یک انسان کامل و فرمانده دلیر بود


امام جمعه شهر گلستان : حاج قاسم یک انسان کامل و فرمانده دلیر بود

امام جمعه شهر گلستان گفت : حاج قاسم یک انسان کامل و جامع و یک فرمانده دلیر بود، که با تدبیر و شجاعت به جان دشمن آتش می زد .

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام نورپور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلستان اظهار داشت :حاج قاسم یک شخصیت جهانی و بین المللی و ضد تروریسم و حامی مظلومان بود که با، بندگی و تعبد، تواضع و بردباری، و تلاش و جهادی، استکبار ستیزی را دنبال می کرد.

وی افزود : ولایت مداری، اخلاص، ایثار و فداکاری، عقلانیت، تدبیر و شجاعت در حاج قاسم موج می زد شهادت وی قیامتی برپا کرد و به جان دشمن آتش زد. او بحق مالک اشتر ولایت بود.

نورپور اظهار داشت :در عظمت حاج قاسم همین و بس که رهبر حکیم و فرزانه فرمودند "من یاد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیزمان را هرگز فراموش نمی کنم و از ایشان بعنوان یک مکتب یاد کردند".

امام جمعه شهر گلستان گفت :مسئولین و نهادهای فرهنگی، صدا و سیما و اصحاب هنر درتبلیغ مکتب سلیمانی مسئولیت دارند.

وی ادامه داد :اینکه اسم یک میدان و خیابان را به اسم ایشان نام گذاری کنیم کافی نیست. امروز دشمن از اسم، راه روش، وصیت نامه و مکتب و حتی تصویر شهید سلیمانی وحشت دارد چون می داند اثر گذار است. امید است در معرفی این چهره جهانی و بین المللی مقاومت، کوتاهی نشود.

خطیب نماز جمعه در پایان به سالروز ابلاغ پیام تاریخی و الهی امام عزیز به گورباچف، رئیس جمهور وقت شوروی سابق در سال ۶۷ اشاره کردند و آن را یادآور نامه های پیامبر اکرم دانستند و افزودند این نامه اوج عزت تشیع، انقلاب اسلامی و دور اندیشی امام راحل را نشان می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)