امام جمعه موقت ورامین : بانیان فتنه 88 عامل اصلی تشدید تحریم علیه ایران هستند


امام جمعه موقت ورامین : بانیان فتنه 88 عامل اصلی تشدید تحریم علیه ایران هستند

تهران- ایرنا - امام جمعه موقت ورامین گفت: بانیان فتنه 88 با ایجاد ناامنی در کشور و انتقال پیام منفی به استکبار، عامل اصلی تشدید تحریم‌ها علیه ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: امروز عوامل اصلی تشدید تحریم‌ها علیه ایران اسلامی را می توان بانیان اصلی فتنه ۸۸ دانست، افرادی که برخی از آنان در کمال وقاحت مطالبه گر شدند در صورتی که هشت سال بر بالاترین مسند اجرایی کشور نشستند و گرای تحریم را به دشمنان دادند.
امام جمعه موقت ورامین با بیان این که مسئولان نباید از کنار معضلات اقتصادی به سادگی بگذرند، گفت: دولت و مجلس باید با همدلی و همراهی به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند.
محمودی افزود: مشکلات اقتصادی نباید باعث شود تا به سادگی از مشکلات فرهنگی و کشف علنی حجاب بگذریم، امروز بی‌حجابی حاصل الگودهی شبکه‌های منحط ماهواره‌ای است و وجود این افراد در شهر شهیدان ۱۵ خرداد قابل توجیه نیست.
وی تصریح کرد: مسوولان باید با هنجارشکنان برخورد قانونی شود، اینجاست که باید از چوب اجرای قانون استفاده کرد و قطعا مطالبه ما بیشتر از قانون نیست.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان قیام ۱۰ دی مردم ورامین گفت: د رقیام ۱۰ دی مردم ورامین، سه نفر از بهترین جوانان این دیار به شهادت رسیدند و این افتخار بزرگی برای این دیار است که چنین فرزندانی را تربیت کرده و تقدیم جامعه کرده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: در جریان این قیام، بسیاری از انقلابیون شکنجه شدند تا ندای حق طلبی مردم خاموش شود، ولی به لطف خداوند خون این شهدا ثمر داد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
وی افزود: مردم ورامین در ۹ و ۱۰ دی ۸۸ نیز برای پایان فتنه آمریکایی صهیونیستی به میدان آمدند و با روح ولایت‌مداری خود، بقای انقلاب را تضمین کردند.
محمودی با اشاره به گلایه خانواده های شهدا از وضعیت قبور و گلزار شهدای حسین رضا گفت: از فرماندار درخواست فعال کردن شورای ایثار و شهادت و برنامه ریزی برای دغدغه های مربوط به این حوزه را دارم تا دغدغه خانواده شهدا نیز برطرف شود.
وی ادامه داد: رفع مشکل مناطق حاشیه‌ای ورامین جدی و رفع آن نیازمند عزم جهادی است، معتقدیم باید مدیران کارآمد، توانمند و مومن با روحیه جهادی متصدی امور باشند تا مشکلات به طور جدی برطرف شود.
وی حضور متکدیان و کارتن‌خواب‌ها را زیبنده ورامین ندانست و گفت: رها بودن برخی افراد بی خانمان در فضاهای عمومی به هیچ عنوان شایسته ورامین نیست، نبود گرمخانه در ورامین محصول بی تدبیری‌های گذشته است و مدیران قبلی باید پاسخگو باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل