معاون وزیر آموزش و پرورش با خانواده معلم شهید عسکری جمکرانی در قم دیدار کرد


معاون وزیر آموزش و پرورش با خانواده معلم شهید عسکری جمکرانی در قم دیدار کرد

قم - ایرنا - معاون حقوقی و امورمجلس وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر رییس جمهوری به قم با پدر بزرگوار شهید مدافع حرم «مجید عسکری جمکرانی» دیدار کرد.

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان قم روز گذشته با حضور در منزل معلم شهید مدافع حرم «مجید عسکری جمکرانی» با خانواده این شهید دیدار و از مقام آن شهید بزرگوار تجلیل کردند.

وی در این دیدار طی سخنانی بیان داشت: شهدا تا پای جان برای ایستادگی وطن مقاومت کرده و برای دفاع از نوامیس از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی افزود: معلمانی فرهیخته که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) پشت به دنیا کرده و جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند باعث افتخار است و این‌ها انسان‌های آسمانی هستند که مدتی مهمان زمین بوده‌اند.

احمدی لاشکی نماینده وزیر آموزش و پرورش در سفرهای استانی رییس جمهور است؛ آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم روز پنج شنبه وارد قم شد.

شهید مجید عسگری جمکرانی از معلمان هنرستان شهدای چهارمردان قم در رشته رایانه، طلبه حوزه علمیه و از خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، عضو بسیج آموزش و پرورش و عضو داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر بود.
این شهید بزرگوار در مردادماه سال ۱۳۵۳ در شهر مقدس قم متولد شد و در جریان آزادسازی شهر بوکمال از آخرین پایگاه های داعش در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد و ۳ فرزند از این شهید به یادگار مانده است؛ شهید عسگری ۸ سال سابقه تحصیل در حوزه علمیه قم را داشت.
عسگری جمکرانی در ششم آذرماه سال ۱۳۹۶ در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی