امام جمعه خاش: حمایت از رهبری عامل استحکام کشور است


امام جمعه خاش: حمایت از رهبری عامل استحکام کشور است

زاهدان - ایرنا - امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از رهبری و ادامه راه شهیدان و تلاش برای حفظ و صیانت از آرمانهای والای اسلامی و انقلابی از عوامل مهم استحکام و قوت این کشور و نظام است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش با گرامیداشت حماسه ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از سالهای آغازین شکل گیری تاکنون در مسیر عزتمندی و شکوه و پایداری حرکت کرده و نتیجه و ثمره این اقتدار و عزت تداوم راه شهیدان اسلام و انقلاب و جبهه مقاومت و حضوری شجاعانه و آگاهانه در صحنه های مختلف و معادلات جهانی و منطقه ای است.
وی اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالهای عمر با برکت خود برای رشد و اعتلای اسلام و میهن تلاش کرد و با حمایت از مقام عظمای ولایت و بصیرت و دشمن شناسی با شایستگی در جبهه مقاومت و ایثار با توطئه های شوم دشمنان در ابعاد داخلی و خارجی مقابله کرد.
امام جمعه خاش ادامه داد: ملت سربلند ایران اسلامی نیز با تبعیت از رهبری و شناخت و آگاهی و بصیرت و ولایت پذیری به خوبی توانسته در صف مقابله با جبهه های استکباری و ظلم و فساد و تحریم و فشارهای ظالمانه به موفقیت برسند.
حجت الاسلام دهقان گفت: ایران اسلامی در ۴۳ سال عمر پربرکت انقلاب با حضور حماسی و همیشگی اقشار مختلف ملت توانسته قله های پیشرفت و آبادانی را فتح و به دستاوردهای عظیمی دست پیدا کند.
امام جمعه خاش با قدردانی از تلاش های دولت در جهت خدمت رسانی به مردم و گام برداشتن برای توسعه، عمران و آبادانی و کاهش دادن مشکلات بیان کرد: توجه به مشکلات معیشتی مردم و رونق دادن به مباحث تولید و اشتغال از انتظارات بسیار مهم مردم از دولتمردان است.
وی بر اهمیت توجه به ظرفیت های مرزی و دوبانده کردن راه‌های ارتباطی خاش به زاهدان و ایرانشهر و سراوان و گوهرکوه به بزمان و تامین آب آشامیدنی سالم و کیفی مورد نیاز مردم و تامین و توزیع عادلانه سوخت و گاز و نان و کالاهای اساسی در شهرستان خاش تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی