جزییات داوری خنداننده شو از زبان داوران/ پاسخ رامبد جوان به نداشتن داور خانم


جزییات داوری خنداننده شو از زبان داوران/ پاسخ رامبد جوان به نداشتن داور خانم

رامبد جوان درباره نداشتن داور خانم در بین داوران خنداننده شو، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقه استندآپ کمدی برنامه «خندوانه» از دوشنبه شب با بیست شرکت کننده در چهار گروه در مرحله مقدماتی آغاز شده است. این ۲۰ شرکت کننده یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت یک شرکت‌کننده با رأی داوران، سه شرکت‌کننده با رأی مردمی به مرحله بعد می‌روند و یک شرکت کننده هم با رأی داوران حذف می‌شود. حسن معجونی، امیرمهدی ژوله و رامبد جوان، «خنداننده‌شو۳» را داوری می‌کنند.

رامبد جوان گفت‌وگویی با حسن معجونی داور مسابقه خنداننده شو در فضای مجازی داشت و درباره این مسابقه صحبت کردند.

رامبد جوان گفت: خدا را شکر تا اینجا استقبال از مسابقه خوب بوده، تعداد آراء هم به حدس و گمان خودمان هم نزدیک است.

معجونی عنوان کرد: امیدوارم که نفر اول رای مردمی هم منصفانه انتخاب شده باشد. در این مدت همکارانم برنامه را دیدند و دوست داشتند.

جوان درباره حذف شدن برخی شرکت کنندگان توضیح داد: میدانم که آن‌هایی که حذف شده‌ند دلخور شدند، اما چاره‌ای نیست و ما رای میدیم. بعضی‌ها میگن ناعادلانه داوری کردید. به نظرم ناعادلانه وقتی معنی می‌شود که ما فقط خودمان رای بدیم. وقتی مردم هم رای می‌دهند این عدالت از جانب مردم تامین می‌شود.

معجونی ادامه داد: واقعیت این است که ما در این برنامه یک رقیبی داریم به اسم مردم که اونا هم میان رای می‌دهند. مثلا در تمام برنامه‌های خنداننده شو نفر اولی که مردم انتخاب کردند سلیقه من نبوده، اما هیچ وقت اعلام نکردم. معمولا نفر دوم تمام دوره‌ها چه بودم چه نبودم بیشتر سلیقه‌ی من بوده تا نفر اول؛ اما می‌گویم سلیقه مردم است و نمیتوانم ناراضی باشم که چرا مردم دارند این کارو میکنند! چون سلیقه مردم بوده و باید به انتخاب مردم احترام گذاشت؛ به نظرم ما در یک ترازو هستیم که کفه‌ی ما و مردم برابر است. جذابیت این مسابقه‌ها این است که بین داور‌ها و مردم یک رقابتی است.

رامبد جوان عنوان کرد: این تحلیل خیلی بامزه است. راست گفتی یک مسابقه بین داوران و مردم برای حفظ شرکت‌کننده است.

حسن معجونی باتوجه به اینکه در تمام دوره‌ها به نوعی جزو داوران بوده درباره تفاوت شرکت کنندگان گفت: من انتظار خیلی زیادی دارم، باید بپذیریم که استندآپ با برنامه‌ی خندوانه شکل گرفت و اینجا رشد میکند. پس دوره‌های اول بچه‌ها تازه داشتند مشق می‌کردند که اساسا کاری که ما داریم می‌کنیم استنداپ است یا خیر. الان در این دو سه سال انتظار داریم که بچه‌ها دوره‌های قبلی را دیده باشند و یک پله جلوتر باشند، چون دانش و تجربه‌ی بیشتری در اختیار آن‌ها بوده است.

جوان بیان کرد: اصولا استند آپ خیلی مرز‌های متنوع و ریز و درشتی دارد که هرجای دنیا در تلویزیون باید رعایت شود، برای همین موضوعات و لحن و جنس شوخی‌ها محدودتر می‌شود، چون طیف گسترده‌ای از مردم از شهر‌ها و سنین مختلف با فرهنگ‌های خاص و موضوعات خاصی تلویزیون را تماشا می‌کنند، و این فضا را محدودتر و کار را برای بچه‌ها سخت‌تر می‌کند.

معجونی داور این دوره سوم مسابقه خنداننده شو گفت: منتظر دور دوم مسابقه هستم، به نظرم جذابیت خیلی زیادی دارد. الان باید بگذریم، چون تا الان بچه‌ها داشتن تمرین می‌کردند از این به بعد باید خودشان را نشون بدهند. به نظرم در دور دوم تازه میفهمیم چه خبر است.

جوان درباره حضور داور خانم در مسابقه خنداننده شو گفت:دلیلش این است که خانم‌هایی که ما در گزینه خودمان برای داوزی میخواستیم به عنوان داور تشریف بیارند سر کار بودند و مشغول بودند و نتوانستیم هماهنگ کنیم و قرار شد ما با سه تا آقا تیم داور‌ها را تشکیل دهیم.

رامبد جوان درباره اینکه حسن معجونی کم می‌خندد و جدی است توضیح داد: شناختی از تو ندارند چراکه خیلی اهل شوخی و خنده هستی و من و تو ۹۳ درصد از اوقاتی که با همیم داریم میخندیم.

معجونی عنوان کرد: بله میخندیم. من الان، چون کارمان هم طنز است، انقدر هر روز با این ماجرا‌ها سرو کار دارم که اینا چیز‌های جدیدی برام نیست و تقریبا برام تکراری و طبیعی است من سخت بخندم. بچه‌های اطراف مارا دیدید که همه کمدین هستند و اینا حرف میزنند آدم میمیره از خنده و ما با اینا رشد کردیم و اینا همیشه کنار ما بودن و یک جورایی نسبت به خنده‌های عادی بی‌حس شدیم. آن لحظه که به آدمی میخندم بعید میدونم کسی به اندازه من به اون آدم بخنده، چون زمانی که شروع میکنم به خنده، میمیرم!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس