کولاک و یخبندان در تهران / هشدار جدید هواشناسی به تهرانی ها


کولاک و یخبندان در تهران / هشدار جدید هواشناسی به تهرانی ها

به گزارش رکنا، یک کارشناس هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در برخی استان‌ها بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

یخبندان در تهران / یخبندان در تهران در راه است. سازمان هواشناسی هشدار وقوع یخبندان در تهران را داده است. در روزهای آتی بارش برف منجر به وقوع یخبندان در تهران خواهد شد. یک کارشناس هواشناسی جزئیات پیش بینی وقوع یخبندان در تهران را تشریح کرد.

به گزارش رکنا، صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی تصریح کرد: با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در برخی مناطق استان‌های خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام، نیمه جنوبی اصفهان، یزد، فارس، کرمان، بوشهر، هرمزگان و سیستان‌وبلوچستان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات هم بارش برف انتظار داریم.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: روز پنجشنبه علاوه براین مناطق در خراسان‌جنوبی و برخی نقاط از غرب کشور هم بارش رخ خواهد داد. در این روز در جزایر خلیج‌فارس، شمال بوشهر، جنوب خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال شرق فارس و جنوب سیستان‌وبلوچستان بارش شدت خواهد داشت.

رفیعی توضیح داد: پنجشنبه پایداری هوا در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور ادامه دارد و در شهرهای تهران، البرز و مشهد افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز جمعه در برخی مناطق غرب، جنوب غرب، جنوب و مرکز بارش پراکنده رخ خواهد داد و گستره فعالیت سامانه در شرق هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان‌وبلوچستان، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی و شرق یزد است.

او بیان کرد: همچنین روز جمعه فعالیت سامانه در شرق هرمزگان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و شمال شرق یزد است و در لرستان، اصفهان، شمال استان‌های فارس و اصفهان بارش پراکنده رخ می‌دهد و بعد از ظهر سامانه به تدریج از شرق کشور خارج می‌شود.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز شنبه در برخی مناطق بوشهر، جنوب فارس، هرمزگان، جنوب کرمان و جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بارش پراکنده رخ می‌دهد و روز یکشنبه سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب وارد کشور می‌شود و سبب بارش در نیمه جنوبی کشور خواهد شد.

ضیائیان درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: امروز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری در برخی نقاط غبار آلود است. بیشترین دمای پایتخت به ۱۱ درجه و کمترین آن به ۱ درجه می‌رسد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا