رقابت سامسونگ با آیفون به کمک Galaxy S22 Ultra یک ترابایتی


رقابت سامسونگ با آیفون به کمک Galaxy S22 Ultra یک ترابایتی

شرکت سامسونگ گوشی Galaxy S22 Ultra را با ظاهری جدید وارد بازار خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از PHONEARENA، تصویری از گوشی Galaxy S۲۲ Ultra توسط افشاگر مشهور ایوان بلاس به اشتراک گذاشته شده است. پیش از این انتظار می‌رفت که سامسونگ نسخه‌های سیاه، سفید، قرمز، تیره و سبز S۲۲ Ultra را معرفی کند، اما اخیراً این گوشی در یک نسخه برنز مانند رز ترکی نیز به فروش می‌رسد.

مدل به تصویر کشیده شده در تصویر Blass کاملاً چشمگیر به نظر می‌رسد. طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی دارای لبه‌های خمیده و گوشه‌های مستطیلی شکل است. گوشی Galaxy S۲۲ Ultra برخلاف سری Galaxy S21 سال گذشته، احتمالاً یک اسلات برای قلم SPN خواهد داشت.

رقابت سامسونگ با آیفون به کمک Galaxy S22 Ultra یک ترابایتی

در گوشی S۲۲ Ultra Galaxy ظاهراً ماژول‌ها مستقیماً در عقب قرار گرفته‌اند. اگرچه ممکن است مشخصات دوربین ادعا شده در نگاه اول چندان هیجان انگیز به نظر نرسد، اما این گوشی می‌تواند بهترین گوشی هوشمند دوربین سال ۲۰۲۲ باشد. انتظار می‌رود این گوشی روشن‌ترین نمایشگر را داشته باشد. همچنین سامسونگ در رقابت با اپل قابلیت ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی را برای جذب کسانی که خرید آیفون ۱۳ پرو را در نظر دارند، برگزیده است.

سامسونگ اخیرا تأیید کرده است که تراشه‌ای را که نسخه‌های اروپایی سری S۲۲ را تامین می‌کند در ۱۱ ژانویه معرفی خواهد کرد. همچنین می‌گوید، این سری در ۸ فوریه معرفی می‌شود و در ۲۵ فوریه با همان قیمت اولیه به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید

به روز رسانی امنیتی Galaxy Z Flip ۵G منتشر شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم