گوشی های آیفون با سرعت بیشتری به دست خریداران می رسند


گوشی های آیفون با سرعت بیشتری به دست خریداران می رسند

بر اساس اعلام اپل مشتریان استقبال بسیار خوبی از مدل‌های جدید این شرکت داشته‌اند و روند عرضه آیفون 13 نیز به خوبی در حال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از appleinsider، شرکت اپل اعلام کرده که عرضه آیفون ۱۳ روند خوبی دارد. اخیرا شرکت اپل تقاضا‌های زیادی برای این گوشی هوشمند دریافت کرده بود. اما بحران جهانی کمبود تراشه کمی ارائه این تلفن همراه را به مشتریان سخت کرده بود. در حال حاضر مشتریان مدل‌های پیشرفته‌ و جدید این غول فناوری را انتخاب می‌کنند.

بر اساس گزارش بانک سرمایه گذاری JP Morgan، تاخیر در تحویل آیفون ۱۳ کمتر از گذشته شده است. کارشناسان همچنین زمان عرضه آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو را مناسب ارزیابی کرده اند. در تمام مناطق، زمان تحویل آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس به ترتیب به طور متوسط ​​۳، ۳، ۵ و ۳ روز بوده است. طبق گفته بانک سرمایه گذاری JP Morgan، این تقریباً مشابه تحویل این محصولات در هفته قبل است.

گوشی های آیفون با سرعت بیشتری به دست خریداران می رسند

زمان تحویل محصولات اپل در کشور‌های مختلف

سهم ایالات متحده ۳۵ درصد از محموله‌های آیفون است. در این کشور زمان تحویل آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس بین ۱ تا ۲ روز است. همچنین در آمریکا آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ نیز بلافاصله پس از دریافت سفارش به مشتریان تحویل داده می‌شود. چین حدود ۱۵ درصد از محموله‌های آیفون را به خود اختصاص داده است. زمان تحویل کالا در این کشور بین صفر تا ۵ روز برای انواع مختلف آیفون‌ها تغییر می‌کند.

گوشی های آیفون با سرعت بیشتری به دست خریداران می رسند

مصرف‌کنندگان در بریتانیا و آلمان شاهد افزایش زمان تحویل برای همه مدل‌ها به شش روز بودند. با توجه به همه این موارد و افزایش ظرفیت تولید اپل، سود خوبی در انتظار این شرکت است. به گفته چاترجی، رسیدن عرضه و تقاضا به تعادل و داشتن ترکیب خوبی از دستگاه‌های مختلف نشانه‌های دلگرم کننده‌ای برای سه ماهه دسامبر شرکت اپل به حساب می‌آیند. احتمالا اپل به پایداری در زمینه موجودی محصولاتش خواهد رسید. این امر می‌تواند در سال ۲۰۲۲ مزایایی را برای این شرکت به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید

اپل یک کارخانه زیرمجموعه شرکت فاکسکان را تعطیل کرد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس