تأسیس دفتر ارائه مشاوره رایگان روانشناسی در شهرک مدنی همدان


تأسیس دفتر ارائه مشاوره رایگان روانشناسی در شهرک مدنی همدان

مسئول گروه جهادی ساعد در همدان از تاسیس دفتر ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره در محل مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی با مدیریت گروه جهادی ساعد خبر داد.

تأسیس دفتر ارائه مشاوره رایگان روانشناسی در شهرک مدنی همدان
به گزارش میگنا یاسر عزیزی،روانشناس و مسئول گروه جهادی ساعد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که در بین گروه جهادی ساعد و مسئول مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید مدنی منعقد شده است دفتر ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره در محل مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی با مدیریت گروه جهادی ساعد تأسیس می‌شود.

وی ادامه داد: این دفتر با توجه به لزوم ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار شهر همدان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش کیفیت زندگی ساکنین این مناطق تأسیس می‌شود.

عزیزی یادآور شد: این مرکز مشاوره که روز گذشته 9 دی‌ماه افتتاح شده و از ساعت 15 الی 20 جهت ارائه خدمات روانشناسی به صورت رایگان فعالیت خواهد کرد.

مسئول گروه جهادی ساعد از همکاری این گروه با شهرداری همدان در جهت در اختیار گذاشتن فرهنگ سراهای شهر همدان برای فعالیت خبر داد و گفت: در این مکان‌ها کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌های اساسی زندگی برای خانواده و دانش آموزان برگزار می‌شود.

عزیزی اظهار کرد: طرح جهادی خلیل برای اولین بار در کشور به منظور ارائه خدمات تخصصی مشاوره روانشناسی به صورت پایلوت به مدت یک سال در مناطق محروم و حاشیه شهر استان همدان اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: این طرح از 14 آبان‌ماه با حضور مسئولین استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز و به مدت یک سال به صورت پایلوت در استان همدان اجرایی می‌شود و سپس آسیب شناسی شده و در صورت موفقیت در طرح مراحل بعدی این طرح اجرایی خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه در مرحله اول این طرح سازمان‌های حمایتی همچون کمیته امداد، بهزیستی، نیروی انتظامی، بسیج و... افراد نیازمند به مشاوره تخصصی به این گروه جهادی معرفی می‌شوند، افزود: بانک اطلاعاتی این افراد توسط متخصصین روانشناسی تشکیل می‌شود و پس از اولویت‌بندی اقدام به ارائه خدمات مشاوره‌ای خواهیم کرد.

وی یادآور شد: مساجد، هیئات و پایگاه‌های مقاومت محلات، محل استقرار این مشاوران خواهد بود که مشاوره کودک، تحصیلی، ازدواج و ... را به صورت کاملا تخصصی به افراد متقاضی ارائه خواهند کرد.

مسئول گروه جهادی ساعد گفت: 80 نفر از فارغ‌التحصیلان روانشناسی و مشاوره که برخی شاغل نیز هستند ارائه خدمات مشاوره‌ روانشناسی را بر عهده خواهند گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق