سرمربی تیم بانوان ذوب‌آهن: تیم حریف را دست کم گرفته بودیم


سرمربی تیم بانوان ذوب‌آهن: تیم حریف را دست کم گرفته بودیم

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان گفت: در نیمه اول بازی خوبی نداشتیم و دلیل آن دست کم گرفتن تیم حریف بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سمیه شهبازی جمعه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل سارگل بوشهر افزود: دو نیمه متفاوتی را در این دیدار شاهد بودیم و دلیل این موضوع دست کم گرفتن تیم حریف بود.

وی با بیان اینکه تیم ما در نیمه اول بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت، اضافه کرد: به تیم بوشهر تبریک می‌گویم زیرا فوتبال خوبی را بازی کردند و بازی آن‌ها ضد فوتبال نبود.

شهبازی ادامه داد: در بین دو نیمه سعی‌ کردیم از لحاظ روحی و روانی بازیکنانمان را آماده‌تر سازیم و در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم اما در کل از بازیکنانم راضی نبودم.

شهبازی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر بازگشت سمیه خرمی به میادین و گلزنی در این بازی توضیح داد: سمیه خرمی در ابتدای لیگ و در بازی با ملوان مصدوم شد و به تشخیص پزشک یک ماه و نیم از میادین دور بود اما با تمرینات خوبی که در این مدت داشت، امروز توانست به خوبی ۹۰ دقیقه بازی و گلزنی کند.

سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن در مورد تاثیر تداخل اردوهای ملی با بازی‌های لیگ بر خستگی بازیکنان خاطرنشان کرد: با وجود سبک تمرینات ملی و عادت کردن بازیکنان به این سبک، فکر نمی‌کنم تاثیری بر خستگی بازیکنان در خلال بازی‌های لیگ داشته باشد.

وی درباره داوری گفت: با وجود کم‌تجربه بودن داور به عنوان داور وسط، عملکرد خوبی داشت و به خوبی توانست این‌ بازی را مدیریت کند.

تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن امروز جمعه در دیداری مقابل مهمان خود سارگل بوشهر هشت بر یک پیروز شد و با ۱۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول باقی ‌ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا