انتظار هواداران استقلال به سر نرسید/ بازگشت ستاره آبی‌ها به تاخیر افتاد


در حالی که کانال باشگاه استقلال درباره تمرینات روز پنجشنبه استقلال خبری مخابره نکرد در فضای مجازی عنوان شد که وریا غفوری همراه با هم‌تیمی‌هایش کار با توپ انجام داده است که این اشتباه بود.

در حالی که کانال باشگاه استقلال درباره تمرینات روز پنجشنبه استقلال خبری مخابره نکرد در فضای مجازی عنوان شد که وریا غفوری همراه با هم‌تیمی‌هایش کار با توپ انجام داده است که این اشتباه بود.

به گزارش خبر ورزشی،تمرین روز پنجشنبه نهم دیماه جاری استقلال مانند دیگر تمرینات این تیم در زمین نامساعد مجموعه ورزشی آرارات در حالی برگزار شد که کاپیتان استقلال باز هم جدا از سایرین و به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد.

وریا غفوری که پیش از این گفته می‌شد بعد از دیدار استقلال مقابل فولاد قادر به همراهی استقلال در تمرینات گروهی و بازی‌های رسمی است، طبق دستور کادر پزشکی، تمرین روز پنجشنبه را هم به صورت اختصاصی برگزار کرد تا همچنان از کار با توپ دور باشد.

کاپیتان استقلالی‌ها که در دقیقه ۷۷ بازی با صنعت نفت آبادان (در تاریخ هشتم آذر ماه گذشته - بیش از یک ماه پیش) پس از آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ از بازی تعویض و با پارگی داخلی عضله به میزان ۷ سانتیمتر و خونریزی مواجه شده و با احتساب بازی جام حذفی مقابل نود ارومیه تا به حال ۶ دیدار استقلال را از دست داده است اما ظاهرا این مصدومیت همچنان ول کن کاپیتان سنندجی استقلالی‌ها نیست چون حالا هم در آستانه یکی دیگر از مسابقات مهم استقلال در هفته سیزدهم مقابل آلومینیوم اراک از نزدیکان به تیم خبر می‌رسد وریا غفوری کماکان قادر به همراهی استقلال نیست.

ناگفته نماند؛ در روزهای گذشته پیش از دیدار استقلال – فولاد، این شایعه مطرح شده بود که وریا غفوری به دلیل اختلاف با فرهاد مجیدی خودش را از تمرینات اصلی دور نگه می‌دارد وگرنه مصدومیت ناشی از همسترینگ این همه طولانی نمی‌شود. اما سرمربی استقلال در نشست خبری قبل و بعد از بازی مقابل فولاد با روش خودش این شایعات را تکذیب کرد و گفت که دوست دارد جام را بالای دستان کاپیتان تیمش ببیند و از این طریق به شایعه سازان اعلام کرد هیچ مشکلی با وریا غفوری ندارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در صورت بهبود وضعیت وریا غفوری شاید او بتواند استقلال را در بازی هفته چهاردهم روبروی مس رفسنجان همراهی کند که البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان