ستاره جوان پرسپولیس راه سردار آزمون را در پیش گرفت


ستاره جوان پرسپولیس راه سردار آزمون را در پیش گرفت

آریا برزگر بازیکن تیم ملی امید و باشگاه پرسپولیس برای شرکت در تست فنی تیم فوتبال زنیت راهی روسیه شد تا نشان دهد قصد دارد، راه سردار آزمون را در پیش گیرد. نوشته ستاره جوان پرسپولیس راه سردار آزمون را در پیش گرفت...

ستاره جوان پرسپولیس راه سردار آزمون را در پیش گرفت

آریا برزگر بازیکن جوان پرسپولیس برای شرکت در تست فنی باشگاه زنیت راهی روسیه شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 | 19:15
ستاره جوان پرسپولیس راه سردار آزمون را در پیش گرفت

آریا برزگر بازیکن تیم ملی امید و باشگاه پرسپولیس برای شرکت در تست فنی تیم فوتبال زنیت راهی روسیه شد تا نشان دهد قصد دارد، راه سردار آزمون را در پیش گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهاجم جوان پرسپولیس قرار است در این تیم تست فنی بدهد و در صورتی که مورد تایید مربیان این تیم قرار بگیرد با روس ها قرارداد امضا خواهد کرد.

آریا برزگر دو سال پیش و در دوره مدیریت انصاری فرد به پرسپولیس پیوست. او حضور کوتاهی در این تیم داشت و بعد از اینکه فرصت حضور در ترکیب سرخ ها را پیدا نکرد با تصمیم باشگاه برای سپری کردن خدمت سربازی راهی فجرسپاسی شد.

اما برزگر برای اینکه شانس خود را در فوتبال اروپا امتحان کند در تمرینات زنیت روسیه شرکت کرده است. مهاجم جوان پرسپولیس قرار است در این تیم تست فنی بدهد و در صورتی که مورد تایید مربیان این تیم قرار بگیرد با روسها قرارداد امضا خواهد کرد. روشی که پیش از این سردار آزمون طی کرد و به این صورت راهی لیگ روسیه شد. باید منتظر ماند و دید برزگر در این راه موفق خواهد شد یا نه.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول