وزیر بهداشت: ستاد کرونا هنوز برای واکسن زیر 12 ساله‌ها به نتیجه نرسیده است


وزیر بهداشت: ستاد کرونا هنوز برای واکسن زیر 12 ساله‌ها به نتیجه نرسیده است

کرمان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره واکسن کرونای زیر 12 ساله‌ها گفت: هنوز ستاد ملی کرونا در این زمینه به نتیجه نرسیده است.

به گزارش ایرنا بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه آیین جشنواره فیلم سلیمان سلامت در جمع خبرنگاران افزود: وضعیت واکسیناسیون افراد زیر ۱۲ سال در ستاد ملی کرونا در دست بررسی است که اگر مطالعات آن به نتیجه برسد اعلام خواهد شد.

وی همچنین اظهارداشت: سه ماه پس از دُز دوم، بایستی دز سوم واکسیناسیون کرونا انجام شود لذا با توجه به اینکه سرعت واکسیناسیون بیشتر در مهر و آبان ماه امسال افزایش یافته و بیشترین میزان تزریقات را در این ماه‌ها داشتیم، هنوز فرصت داریم که این اقدام صورت گیرد.

واکسیناسیون کرونا هفته ای ۸ میلیون

وزیر بهداشت، درمان و آموش پزشکی با بیان اینکه آمار واکسیناسیون در هر هفته به بیش از هشت میلیون دز رسیده گفت: وضعیت کنونی استان کرمان در مقابله با کرونا مطلوب ارزیابی می‌شود.

به گزارش ایرنا وزیر بهداشت عصر روز جمعه در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم سلیمان سلامت وارد کرمان شد.

حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بویژه سردار سلیمانی از جمله برنامه های وزیر بهداشت اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی