محور بابامیدان فارس به یاسوج بازگشایی شد


محور بابامیدان فارس به یاسوج بازگشایی شد

شیراز- ایرنا- مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: جاده بابامیدان شهرستان رستم در استان فارس به یاسوج که بر اثر سقوط کابل فشار قوی برق در محدوده استان کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی مسدود شده بود بازگشایی شد.

روابط عمومی اداره کل راهداری فارس در گزارش روز جمعه خود به نقل از حمید احمدی افزود: در این محور طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش شدید برف نیز بودیم که با کوشش عوامل راهداری این مسیر همانند سایر محورها باز است و تردد در آنها جریان دارد.
وی ادامه داد: از ابتدای شروع بارش‌ برف در نقاط مختلف استان در اثر ورود سامانه بارشی اخیر به استان عملیات برف روبی در سطح حدود ۲ هزار و ۹۰۰ کیلومتر از راه‌های این استان توسط نیروهای راهداری انجام شد و تردد روان و ایمن در تمام محورهای استان برقرار است.
او افزود: همچنین برای جلوگیری از یخ زدگی جاده‌ها حدود یک هزار و ۸۰۰ تن شن و نمک در سطوح جاده‌ها در محورهای مختلف استان پاشیده شد.
بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته، شهرستان فیروزآباد با ۵۴ میلی متر بیشترین میزان بارندگی در این استان را داشته است.
همچنین طی مدت مذکور در شیراز نیز ۲۷ میلیمتر باران باریده است.
بارش‌ها در استان از بامداد یکشنبه ۱۲ دیماه در نواحی جنوبی آغاز خواهد شد و بتدریج کل استان را در بر خواهد گرفت. در مناطق سردسیر، برخی نقاط مرکزی و ارتفاعات نیز در بعد از ظهر یکشنبه امکان بارش برف وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی