آغاز تولید خودرو لوکس برقی چانگان C385 +عکس


آغاز تولید خودرو لوکس برقی چانگان C385 +عکس

چانگان خط تولید سدان برقی و لوکس خود را مدت کوتاهی پس از معرفی نسخه کانسپت به صورت رسمی افتتاح کرد.

به گزارش مشرق، تولید چانگان C385 آغاز شد. چانگان خط تولید سدان برقی و لوکس خود را مدت کوتاهی پس از معرفی نسخه کانسپت به صورت رسمی افتتاح کرد. در ادامه با مشخصات این سدان پرچمدار چینی آشنا می‌شویم.

شرکت خودوسازی چانگان به تازگی خط تولید آزمایشی چانگان C385 را طی یک مراسم در کارخانه چونک‌کینگ (Chongqing Liangjiang) افتتاح کرد. این خودروساز چینی در اواخر تابستان سال جاری از این سدان پرچمدار الکتریکی در قالب یک مدل مفهومی پرده برداشت و اکنون پس از مدت کوتاهی آن را به تولید رساند.

آغاز تولید خودرو لوکس برقی چانگان C385 +عکس

از آنجایی که چانگان C385 در فاز تولید آزمایشی قرار دارد، هنوز در خصوص مشخصات فنی و طراحی داخلی آن اطلاعاتی منتشر نشده است، اما چانگان سعی دارد محصول جدید خود را نسبت به سایر محصولات متمایز کرده و آن را در قالب یک سدان پرچمدار اسپرت و جذاب همانند مدل UNI-V به بازار عرضه کند.

مشخصات چانگان C385

آغاز تولید خودرو لوکس برقی چانگان C385 +عکس

گفتنی است این خودرو از لحاظ ظاهری با مدل مفهومی خود تغییر چندانی نخواهد داشت و طراحان فقط قاب آینه‌های جانبی را تغییر داده‌اند. در واقع طرح نوآورانه چراغ‌های سه‌بعدی عقب، دستگیره‌های مخفی درها و رینگ‌های طرح گلبرگ این خودرو کاملا به مدل مفهومی شباهت دارند. در حال حاضر مشخص نیست آیا چانگان C385 در نسخه تولیدی با همین نام معرفی خواهد شد یا این خودروساز چینی برای آن نام دیگری را در نظر خواهد گرفت.

آغاز تولید خودرو لوکس برقی چانگان C385 +عکس

این سدان لوکس چینی از سه ویژگی فنی مهم نیز بهره می‌برد؛ ویژگی اول این که پلتفرم این خودرو با مشارکت هواوی طراحی شد. علاوه بر هواوی، شرکت CATL هم که به عنوان یکی از معروف‌ترین باتری‌سازان چینی محسوب می‌شود نیز با چانگان همکاری داشته است. تکنولوژی ریموت اتوپارک به عنوان دومین ویژگی این خودرو به‌شمار می‌رود؛ به کمک آن مالکان بدون این که پشت فرمان خودرو باشند از راه دور می‌توانند خودرو را پارک کرده یا آن را از پارک خارج کنند.

آغاز تولید خودرو لوکس برقی چانگان C385 +عکس

سیستم بازیابی انرژی گرمایی نیز سومین ویژگی چانگان C385 خواهد بود. در واقع این سیستم می‌تواند گرمایی که از باتری‌ها تولید می‌شود را به برق تبدیل کرده و مجددا آن را به باتری‌ها برگرداند. چانگان اعلام کرد این سیستم پیشرفته باعث خواهد شد تا برد خودرو به 40 تا 70 کیلومتر افزایش پیدا کند.

منبع: گجت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان