مراسم رونمایی از تفسیر نورالقرآن در قم برگزار می شود


مراسم رونمایی از تفسیر نورالقرآن در قم برگزار می شود

به گفته رئیس دفتر آیت الله شیخ محمد یعقوبی مرجع تقلید؛ کتاب تفسیر موضوعی نورالقرآن در پنج جلد منتشر شده است که در آینده جلد های دیگر آن نیز منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ قیس طایی در خصوص ویژگی های این اثر ارزشمند گفت: تفسیر موضوعی نورالقرآن اهمیت ویژه ای به گروه ها و افراد اجتماع داده است.

وی اظهارداشت: در این کتاب اهمیت خاصی به مسائل فردی و اجتماعی و تهذیب داده شده است.

وی گفت : آیت الله یعقوبی تحقیقات گسترده ای در این زمینه انجام دادند و مجموعه تحقیقات خود را در این کتاب به صورت دسته بندی شده ارائه کرده‌اند.

نماینده تام الاختیار آیت الله شیخ محمد یعقوبی اظهار کرد: همچنین در تفسیر موضوعی نورالقرآن به شخص پیامبر صلی الله علیه وآله و سلم پرداخته شده است و به این سوال که آیا تمام این خصوصیات برای زمان نزول قرآن و برای شخص پیامبر صلی الله بوده است پاسخ داده و این‌ که قرآن برای همه اشخاص و گروه ها و در همه زمان ها به عنوان معجزه‌ای بی‌بدیل قابل استفاده است اشاره کرده است.

وی تصریح کرد: هر شخصی از یک زاویه می تواند به مسائل قرآنی توجه داشته باشد و درباره یک ویژگی آن تحقیق کند آیت الله یعقوبی هم در این کتاب از منظر فردی و اجتماعی به تحقیق در قرآن کریم پرداخته است.

وی به سخنرانان مراسم رونمایی از این کتاب اشاره کرد و گفت: پس از مطالعه دقیق کتاب مزبور توسط سه تن از اساتید فن، آقایان: دکتر سید یاسر قطیش الموسوی، دکتر هاشم بوخمسین و دکتر خالد الغفوری و به پیشنهاد و تاکید این اساتید و بعضی از بزرگان تصمیم به رونمایی از کتاب تفسیر موضوعی نورالقرآن و شنیدن اظهار نظر این سه استاد گرانقدر درباره کتاب مزبور گرفته شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ قیس طایی به زمان برگزاری این نشست اشاره کرد و گفت: رونمایی از کتاب نورالقرآن، در تاریخ ۲۷ جمادی الاول مصادف با ۱۱دیماه سال ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح و با حضور جمعی از طلاب و فضلاء در دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

انتای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا