افتخاری دیگر برای مهاجم ایرانی لیگ پرتغال+عکس


افتخاری دیگر برای مهاجم ایرانی لیگ پرتغال+عکس

پاس ویتور فریرا در موقعیت مناسبی به او رسید. پسر بوشهری که پشت به توپ در حال دویدن به سمت دروازه حریف بود، از روی توپ پرید تا خودش را در موقعیت بهتری قرار دهد.

پاس ویتور فریرا در موقعیت مناسبی به او رسید. پسر بوشهری که پشت به توپ در حال دویدن به سمت دروازه حریف بود، از روی توپ پرید تا خودش را در موقعیت بهتری قرار دهد. مهدی طارمی باید در کمتر از یک ثانیه تصمیمش را می گرفت که چگونه از این فرصت استفاده کند چرا که احتمالا دیگر تا آخر بازی موقعیتی مشابه این نصیبش نمی شد.

این مهاجم ایرانی یان فرتونگن کاپیتان بنفیکا را در سمت راستش داشت و یک لحظه تعلل احتمال از دست رفتن موقعیت را بالا می برد پس چاره کار آوردن توپ روی پای چپ و یک ضربه فنی و نرم به سمت دروازه اودیسیاس ولاچودیموس بود. همان کاری که مهدی انجام داد و توپ را از بین پاهای گلر یونانی عبور داد تا به طلسم منفور و دوست نداشتنی ۱۱ بازی بدون گل زده پایان دهد.

مهدی طارمی با گلی که در آخرین روز از سال ۲۰۲۱ وارد دروازه بنفیکا کرد، سالی را که خوب آغاز کرده بود، شیرین به پایان رساند و از زیر فشارهای سنگینی خارج شد. او حالا می تواند از تعطیلات کوتاه مدت سال نوی میلادی لذت ببرد و با روحیه بالا خودش را برای دو بازی نسبتا آسان برابر استوریل پرایا و تیم قعرنشین بلننسس آماده کند و سال ۲۰۲۲ نیز با گلزنی آغاز کند.

اما خبر خوب برای مهاجم ایرانی، درو کردن تمام جوایز فردی و عناوین مهم در لیگ برتر پرتغال است. مهدی طارمی توانست در سال ۲۰۲۱ بیست بار برای پورتو گلزنی کند و با پیشی گرفتن از هریس سفروویچ، به تنهایی خودش را به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال در سال گذشته میلادی معرفی کند.

افتخاری دیگر برای مهاجم ایرانی لیگ پرتغال+عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش