3 کشته در برخورد پراید با موتورسیکلت


3 کشته در برخورد پراید با موتورسیکلت

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: این حادثه در ساعت 21:30 پنجشنبه شب در محله «میکائیل‌آباد» شهر مراغه (آذربایجان شرقی) اتفاق افتاد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی مراغه گفت: در اثر برخورد خودرو پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در اتوبان امیرکبیر این شهرستان سه نفر فوت شدند.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه شب در محله «میکائیل‌آباد» شهر مراغه اتفاق افتاد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران درصحنه‌ی حادثه مشخص شد که تصادف مابین یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه موتورسیکلت اتفاق افتاده است.

سرهنگ فارسی ادامه داد: متاسفانه راکب موتورسیکلت به همراه همسرش در دم جان باخته و عملیات احیا از سوی امدادگران به نتیجه نرسید و دختر ۱۶ ساله آنان نیز پس از احیا به بیمارستان سینا منتقل شد و پس از مدت زمان کوتاهی جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با اشاره به اینکه کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی‌مبالاتی از جانب راننده پراید به علت تجاوز از سرعت مطمئنه و همچنین عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده موتور سیکلت در حین گردش به چپ اعلام کرده‌اند، بیان کرد: تردد با موتورسیکلت نیازمند رعایت احتیاط است و دیگر وسایط نقلیه نیز باید به شدت مراقب تردد موتورسیکلت سواران باشند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی در رانندگی نباشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی