زنجانی‌ها گران می‌پوشند


زنجانی‌ها گران می‌پوشند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه استان، قیمت پوشاک در مقایسه با سایر استان‌ها بالاتر است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه استان، قیمت کفش و لباس در مقایسه با سایر استان‌ها بالاتر است که برای کاهش سریع قیمت‌ها یکی از پیشنهادات برگزاری نمایشگاه‌ها عرضه مستقیم کیف و کفش و لباس در استان است.

وی با بیان اینکه رایزنی‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه‌های پوشاک انجام شده است، افزود: واحدهای تولیدی پوشاک، کیف و کفش در این نمایشگاه حضور دارند و در این نمایشگاه اولویت با تولیدکنندگان داخلی است.

این مسئول با بیان اینکه نمایشگاه پوشاک و کیف و کفش در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: در هفته گرامی‌داشت مقام زن برای ترویج مد و لباس اسلامی و توسعه فرهنگ عفاف از علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است.

فغفوری با بیان اینکه شرکت‌های تولید شهرک‌های صنعتی می‌تواند در قالب صنایع کوچک برای شرکت در نمایشگاه یارانه پرداخت کنند، تصریح کرد: در صورت صدور مجوزهای لازم برای برگزاری نمایشگاه کیف، کفش و لباس می‌توان مشوقی مهم برای تولیدکنندگان استانی باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به ظرفیت شهرستان هیدج در تولید کیف و کفش، خاطرنشان کرد: در این راستا از هیدج که ظرفیت بالای تولید کفش در استان دارد، در این نمایشگاه استفاده خواهد شد که تلاش می‌شود با عرضه مستقیم این نوع کالا استقبال داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...