برگزاری نخستین فصل‌واره بزرگ مردمی سرود «ایثار» به یاد سردار سلیمانی


برگزاری نخستین فصل‌واره بزرگ مردمی سرود «ایثار» به یاد سردار سلیمانی

براتی از برگزاری اولین فصل‌واره بزرگ مردمی سرود ایثار با مشارکت ستاد فهمای استان تهران و بنیاد شهید و امورایثارگران به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه خبر داد.

«حسین براتی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری اولین فصلواره بزرگ مردمی سرود «ایثار» با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت دومین سالروز شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و همزمانی با ایام فاطمیه گروه های منتخب سرود تهران در قالب نخستین فصل‌واره بزرگ مردمی سرود ایثار با عنوان روایت «یاس و عقیق» در ایستگاه‌های مترو، مساجد و اماکن عمومی تهران به اجرای آثار خود می پردازند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد: یکی از رویکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران مردمی سازی فعالیت های فرهنگی و هنری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، به همین جهت با برگزاری اولین فصل‌واره بزرگ مردمی سرود «ایثار» تلاش می کنیم که ارتباط حداکثری با اقشار جامعه بویژه نوجوانان و جوانان برقرار کنیم.

براتی افزود: چند محله و فضای عمومی در تهران را برای اجرای سرود پیش بینی کرده ایم که از 11 تا 15 دی به اجرای سرود بپردازند تا خدمتی برای پاسداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها برداشته شود.

سرپرست ستاد فهمای استان تهران گفت: بسیاری از شهدای ما تربیت شده فرهنگ مسجدی هستند و امروز مساجد به عنوان مهمترین سنگر در تربیت نسلی انقلابی، جهادی و پیرو خط رهبری و شهدا به شمار می روند، به همین جهت برای برگزاری این برنامه از گروه سرود بچه های مسجد که تربیت یافته مساجد هستند، استفاده کردیم.

براتی خاطر نشان کرد: در این برنامه معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با ما همکاری دارند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید