افزایش درآمد سالانه 8درصدی پگاه گلپایگان


بیشترین درآمدی که غگلپا در آذرماه از فروش محصولات ارائه کرده متعلق به فروش «انواع پنیر» با 478 میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول طی این دوره بالغ‌بر 58 میلیون و 589 هزار تومان در ازای هر تن گزارش‌شده است.

افزایش درآمد سالانه 8درصدی پگاه گلپایگان

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را معادل مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده و میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه شناسایی کرده بالغ‌بر ۶،۰۹۸ میلیارد ریال بوده است.

طی آذرماه سال ۱۴۰۰ تمامی درآمد‌های حاصل‌شده این شرکت لبنی از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل‌شده و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت لبنی بالغ‌بر ۱۶۹ میلیارد ریال گزارش‌شده، لازم به ذکر است که ۵ میلیارد ریال از نیز مجموع برگشت از فروش این شرکت لبنی بوده است.

افزایش درآمد سالانه 8درصدی پگاه گلپایگان

بیشتر بخوانید: صادرات "غگلپا" به ۵ کشور

درآمد‌های عملیاتی "غگلپا" تا آذرماه ۱۴۰۰

افزایش درآمد سالانه 8درصدی پگاه گلپایگان

بر اساس گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در آذرماه توانسته از خود بر جای گذاشته نسبت به ماه گذشته کاهش یک‌درصدی را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد افزایش درآمد را به همراه داشته، همچنین این شرکت لبنی از طی ۹ ماه گذشته درآمدی که از خود بر جای گذاشته رشد ۴۱ درصدی را توانسته به ثبت برساند.

بیشترین درآمدی که "غگلپا" در آذرماه از فروش محصولات ارائه کرده متعلق به فروش «انواع پنیر» با ۴۷۸ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول طی این دوره بالغ‌بر ۵۸ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان در ازای هر تن گزارش‌شده و این در صورتی است که نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۵ درصد افزایش نرخ پیداکرده است.

گران‌ترین محصول فروش رفته شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در آذرماه مربوط به محصول «کره» در انواع مختلف بوده که نرخ فروش این محصول ۸۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در ازای هر تن بوده است.

مقدار فروش محصولات "غگلپا" در آذرماه

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان مقدار فروش محصولات فروش رفته خود طی این دوره یک‌ماهه را برابر با ۲،۷۹۶ تن گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز این شرکت لبنی موفق به فروش ۳۰،۰۷۴ تن از محصولات خود شده، بیشترین مقدار فروش محصول در اختیار «دوغ» با ۹۱۹ تن در انواع مختلف بوده که نرخ فروش این محصول نیز ۶ میلیون تومان در ازای هر تن ارائه‌شده است.

مقدار تولید محصولات غگلپا در آذرماه برابر با ۳,۲۵۱ تن بوده و عمده‌ترین محصول تولیدشده توسط این شرکت لبنی مربوط به انواع دوغ بوده که ۹۵۷ تن از این محصول به تولید رسیده، طی ۹ ماه سپری شده از سال مالی نیز مقدار تولید غگلپا ۳۱،۴۱۵ تن شناسایی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی