نماینده مجلس: شهید سلیمانی خواستار امنیت جهانی برای بشریت بود


نماینده مجلس: شهید سلیمانی خواستار امنیت جهانی برای بشریت بود

قصرشیرین - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی خواستار امنیت جهانی برای جامعه بشریت بود، گفت: این ابرمرد تاریخ، تمام توطئه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.

«شهریار حیدری» روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی ابرمرد تاریخ حاضر در میان تمام نظامی‌های دنیاست.

وی اظهار داشت: نگاه شهید قاسم سلیمانی جهادی بود، او خواستار امنیت جهانی برای جامعه بشریت بود و در کشورهای مسلمان و همسایه اعم از عراق، سوریه و افغانستان که درگیر این جنگ ناخواسته، سازمان یافته و ترکیبی در عین حال با حمایت‌های غربی‌ها و کشورهای عربی منطقه علیه مسلمانان شکل گرفته بود، در کنار مسلمانان مظلوم و بی‌دفاع بود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: چون آمریکا در پشت ناامنی ها در عراق و سوریه بود نقش حاج قاسم سلیمانی در ایجاد امنیت را برنتابید تا اینکه در یک جریان ترور و حرکت سازمان یافته و منسجم باعث شدند که این سردار به شهادت برسد.

وی تاکید کرد: به طور قطع نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در طول تاریخ به عنوان کسی که جانش برای ایجاد امنیت تقدیم کرد، مانا خواهد ماند.

حیدری گفت: خون حاج قاسم سلیمانی باعث رسوایی آمریکایی ها، رژیم صهیونیستی و عظمت، اقتدار و حقانیت ملت ایران اسلامی شد.

او ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی ثابت کرد ایران اسلامی به دنبال ایجاد ثبات امنیت است و در این مسیر بهترین عزیزان خود را تقدیم کرده و راس تمام عزیزان این سردار همیشه زنده است.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمانش به شهادت رسید.

این حمله به دستور رییس جمهوری وقت آمریکا، دونالد ترامپ صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا