آشنایی با انواع فونت ادیت، ادوب کانکت، تیتر، لوگو و تایپوگرافی


آشنایی با انواع فونت ادیت، ادوب کانکت، تیتر، لوگو و تایپوگرافی

در اینجا با معرفی فونت‌های مخصوص بازی‌های معروف از جمله فونت‌های مخصوص کالاف دیوتی و فونت مخصوص پابجی آشنا خواهیم شد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایران فونت، فونت های مخصوص برنامه موبایل؛ اینشات، پیکس آرت، فتوشاپ ۲۰۲۲ و کورل اصولا فونت ها به ۳ دسته نمایشی و تزئینی و خوش نویسی تقسیم می‌شوند.

فونت برای فروش دارم : همکاری با توسعه دهندگان فونت فارسی؛ توانایی طراحی فونت را دارم و آشنایی کاملی با توسعه و طراحی نرم‌افزاری در حوزه دیجیتال کردن فونت را در مهارت‌های خود با رزومه قوی دارم. برای هماهنگی و ارسال آثار با شماره تماس مدیریت سایت ایران فونت در ارتباط باشید.

میخوام از فروشگاه فونت بخرم: همانطور که فروشنده فونت می‌تواند در پنل خود آمار دقیقی از فروش خود داشته باشد متعاقباً کسانی هم که فونت خریداری می‌کنند می‌توانند یک بار برای همیشه فونت را از حساب کاربری، داشبورد قسمت دانلود آپدیت‌های فونت را به رایگان دریافت کنند.

فونت مخصوص ادیت: فونت مخصوص برای تولید محتوا فونت‌های مخصوص ادیت ویدئو ایران فونت فونت مخصوص تیتر: فونت‌های مخصوص تیترنویسی و بولد بودن فونت‌های بزرگ ایران فونت فونت مخصوص ادوب کانکت: فونت‌های مخصوص نرم‌افزار(برنامه) ادوب کانکت ایران فونت فونت مخصوص لوگو و تایپ: فونت مخصوص لوگو و لوگوتایپ ایران فونت فونت مخصوص لوگو : فونت مخصوص طراحان گرافیک با رویکرد طراحی فونت ایران فونت فونت مخصوص تایپوگرافی: فونت تایپوگرافی‌های لاتین(انگلیسی) و فارسی ایران فونت

آشنایی با انواع فونت ادیت، ادوب کانکت، تیتر، لوگو و تایپوگرافی

اولین و بزرگترین دایرکتوری منابع فونت با بیش از یک دهه سابقه فعالیت و حامی طراحان "فونت فارسی"

فونت نستعلیق: این نوشته بخش اول مقاله‌یی فونت خوشنویسی است که فارغ از مباحث مهمی چون زیبایی شناسی و چگونگی تغییر و روند آن در طول تاریخ صرفا به ریخت شناسی نوشتار معاصر فارسی خواهد پرداخت. به آن چه نوشته شده باشد نوشتار می‌گویند؛ یا به کلام دیگر، مکتوب کردن و تبدیل کردن آن چه می‌گوییم یا می‌خواهیم بگوییم به کدهایی تصویری و قابل ثبت که سالیانی پس از ساخته شدن زبان اختراع شد.

شما می‌توانید با ورود به سایت ایران فونت از تمامی خدمات باشگاه مشتریان با به روزرسانی مجموعه فونت‌های فارسی بهره‌مند شوید.

فونت نستعلیق شکسته: در نتیجه، آنچه امروز از ریخت شناسی تحریر فارسی در دسترس‌مان است، به جز رساله‌ها و تذکره‌های خوشنویسان سالیان دور و رساله‌هایی ناقص ازفرهنگستان زبان فارسی و رساله های مشابه آن درمورد نگارش فارسی با همان نگاه نگارشی‌شان چیز دیگری در دست نیست.

فونت عربی؛ دانلود رایگان جدید ترین فونت‌ها:

خط عربی: برای خوشنویسی و طراحی فونت عربی، این مقاله به شما کمک می‌کند تا خلاصه‌ای درباره روش و خطوط راهنما که در خوشنویسی فونت عربی و طراحی تایپ فیس‌های عربی استفاده شود و اطلاعات مناسب و راه‌گشایی برای تناسب و هماهنگی حروف فونت عربی ارائه می‌دهد.
این مقاله همچنین برای علاقه‌مندان به تایپوگرافی و کسانی که می‌خواهند طراحی تایپ فیس عربی را بیاموزند، بسیار بسیار مناسب است. مدارس سنتی آموزش خوشنویسی عربی از سه روش آموزشی تناسبات حروف که توسط ابن مقله خوشنویس قرن نهم هجری قمری به وجود آمد، استفاده می‌کنند. این سه روش آموزی عبارت است، روش براساس دایره، روش براساس نقطه‌ها و روش براساس تشابه.

آشنایی با انواع فونت ادیت، ادوب کانکت، تیتر، لوگو و تایپوگرافی

روش براساس دایره: در این روش خوشنویسی، حروف یا بخشی از آن در داخل دایره‌ای که دو قطر عمود بر هم آن ترسیم قرار می‌گیرد و براساس آن هنرمند به تناسبات بین حروف می‌رسد. در واقع قطر دایره مبنایی برای سنجش ارتفاع حرف «الف» است. روش براساس نقطه، این روش مبتنی بر شمارش نقطه‌ها برای رعایت تناسبات بین حروف است. در واقع این مبنای اندازه‌گیری براساس لوزی نقطه که با ضخامت یا همان شش دانگ قلم نوشته شده، به وجود می‌آید. از آنجایی که این روش در بیشتر خطوط عربی استفاده می شود، به تصویر شماره دو نگاه کنید. یادآوری این نکته حائز اهمیت است که مدارس آموزش سنتی خوشنویسی نستعلیق در ایران نیز از روش براساس نقطه‌ ها استفاده می کنند.

آشنایی با انواع فونت ادیت، ادوب کانکت، تیتر، لوگو و تایپوگرافی

این تعداد خطوط راهنمای بیشتر برای ایجاد هماهنگی بین حروف لازم است. طراحی تایپ فیس به روش طراحی و هدف آن بستگی دارد. بنابراین خطوط راهنما برای هر طراح تایپ فیس ضروری و لازم است. در واقع قوانین مشخصی برای تطبیق تایپ فیس عربی و لاتین وجود ندارد.

پس می توان نتیجه گرفت خطوط راهنمای تایپ فیس جایگزین دو شیوه براساس دایره و نقطه ها در خوشنویسی است و دانگ قلم در طراحی تایپ فیس جایگزین سومین روش یعنی همان روش براساس تشابه شده است. دانگ قلم همان ضخامتی است که حروف مجزا با آن نوشته و طراحی می شوند. در الفبای عربی ۱۷ ضخامت قلم وجود دارد که همه الفبا را می سازد. حروف و اجزای منفصل تایپ فیس در مربع خاکستری و بقیه اجزای متصل در مربع سفید قرار گرفته است. اجزای متصل قرار گرفته در مربع‌های سفید براساس اجزا قرار گرفته در مربع‌های خاکستری ساخته می‌شود.

منبع: آکادمی آموزش طراحی فونت‌های فارسی سایت IRAN FONT ایران فونت

✏️ برای خرید فونت و اضافه کردن آن به نرم‌افزارهای مختلف در موبایل و دکستاپ وارد سایت ایران فونت(irfont.ir) شده و فونت مد نظر خودتون رو دانلود و خرید بزنید.

✒️ بنیانگذار سایت ایران فونت، لوگو پلاس، آلت نیوز، یوزر نیوز و ایران نقش : مسلم میان آبی – ۰۹۱۶۲۳۶۲۰۲۳ ارتباط از طریق واتساپ ۰۹۳۶۶۹۱۸۸۳۹

📝 آدرس شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی: @iranfont این هشتگ رو دنبال کنید: #ایران_فونت

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...