رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح : با اندک مجرمان در نیروهای مسلح برخورد جدی می‌شود


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح : با اندک مجرمان در نیروهای مسلح برخورد جدی می‌شود

ساری- ایرنا - رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اظهار این که فاصله ای بین سازمان قضایی با نیروهای مسلح نیست و همه در کنار هم و با وحدت می توانیم کشور را در امنیت کامل حفظ و حراست کنیم گفت: با اندک مجرمان در نیروهای مسلح برخورد جدی می شود.

به گزارش ایرنا ، حجت اسلام احمد رضا پورخاقان روز شنبه در آیین معارفه رییس سازمان قضایی و نیروهای مسلح و دادستان نظامی مازندران در ساری افزود: صد البته باید با مجرم نظامی در هر پست و مقامی که باشد برخورد شود ،البته راهکار های پیشگیری را باید انجام بدهیم و روزی باید اعلام کنیم که هیچ مجرمی نظامی در کشور نداریم اما تاکید می کنم باید با اندک مجرمان در نیروهای مسلح برخورد شود .

وی تصریح کرد: میزها به هیچ کس وفا نمی کند ،از مسئولان در سازمان قضایی نیروهای مسلح انتظار دارم بین مجرم و جایگاه حقوقی و شخصیت حقیقی مجرم فرق قائل بشوند.

پورخاقان گفت : جایی که اصلاح نیروهای مسلح را برای همسو کردن با اهداف نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم باید انجام بدهیم. نباید بگذاریم جایگاه فرمانده و یا سرباز در نیروهای مسلح شکسته شود ؛ چرا که اگر این اتفاق بیفتد دیگر قوام نخواهیم داشت ،نیروهای مسلح پشتوانه نظام ، ولایت فقیه و امنیت کشور هستند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این که نباید برخوردها خدشه ای به جایگاه فرماندهی یا هر رده از نیروهای مسلح وارد کند ، گفت: فاصله ای بین نیروهای قضایی مسلح با نیروهای مسلح نیست ؛همه سرباز ولایت هستیم باید دست در دست همدیگر این راه را پیش ببریم.

وی اظهار داشت: سازمان قضایی نیروهای مسلح با اقتدار و حکیمانه با جرائم و تخلفات نظامی برخورد می کند ،فرماندهان نیروهای مسلح سازمان قضایی را از خودشان بدانند یعنی رابطه بین نیروهای قضایی باید حفظ شود ، پس باید پاکدست باشیم ، مسئولی که خود مشکل داشته باشد ،نمی تواند مشکل گشا باشد؛ نمونه بارز پاکدستی و معتقد به خدمت کردن به ملت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

پور خاقان عمق ولایت پذیری سردار سلیمانی را بی نظیر توصیف کرد و گفت: این مرد میدان عاشق شهادت بود ، شعار نمی داد واقعا به دنبال شهادت می گشت ،اواخر در نجوا ها ، سخنرانی ها صد البته در وصیت نامه های ایشان می خوانیم که چگونه عاشق شهادت بودند.

وی شهادت حاج قاسم سلیمانی را حماسه دیگری در کشور توصیف کرد و گفت :حضور دهها میلیون نفر در تشییع جنازه این سردار شهید پس از توطئه دشمنان بر سر بنزین به معنای عهد و پیمانی دیگر ملت با ولی زمان خودشان بود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار داشت: مردم غیور ایران در انتخابات خرداد امسال نیز با رای دادن به سیدی از سادات و پیرو ولایت و خط رهبری به عنوان رئیس جمهوری نیز نظام ولی فقیه کشور را بار دیگر تثبیت کردند ، امیدواریم همواره در راه ولایت گام برداریم.

پورخاقان به عمق ولایت پذیری دیار علویان مازندران اشاره کرد و گفت: ولایت مداری مازندران سبب شده است تا این استان پائین تریم جرائم و تخلفات نظامی را در کشور داشته باشد.

به گزارش ایرنا در این مراسم حجت اسلام محمد اسماعیل زارعی به عنوان رئیس سازمان قضایی مازندران معرفی شد.وی سابقه تجربه این مسئولیت در استان گلستان را داشته و پیش از این نیز معاون قضایی سازمان نیروهای مسلح استان مازندران بود.

همچنین سید ابراهیم حجازی که پیش از این رییس دادسرای نظامی ناحیه چالوس بوده است از امروز با حکم رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به عنوان دادستان نظامی مازندران معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار