ورود موج جدید بارشی از فردا به کشور


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. به گزارش میزان، کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز شنبه در استان‌های هرمزگان، جنوب استان بوشهر، فارس، کرمان و سیستان و...

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز شنبه در استان‌های هرمزگان، جنوب استان بوشهر، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده همراه با رعد و برق خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در برخی از نقاط واقع در ارتفاعات و دامنه جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و همینطور شرق کشور بارش پراکنده را پیش بینی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه با ورود موج جدید گستره فعالیت سامانه بارشی کل کشور را به جز نوار شمالی که بارش‌های پراکنده دارد، فراخواهد گرفت. از روز دوشنبه به جز سواحل شمالی در غرب کشور نیز شاهد بارندگی خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی گفت: امروز سواحل دریای خزر بارش پراکنده را خواهند داشت.

رفیعی گفت: از امروز شنبه تا دوشنبه در برخی از مناطق استان‌های نیمه جنوبی کشور بارش‌های سنگین را خواهیم داشت که بیشترین بارش‌ها امروز در هرمزگان و فردا یکشنبه در بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس هرمزگان، کرمان و جنوب اصفهان خواهد بود.

وی گفت: برای روز دوشنبه در بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان و خراسان جنوبی بارش‌های سنگین را خواهیم داشت که توصیه می‌شود از سفر‌های غیر ضروری خودداری شود و عزیزانی که قصد تردد در این مسیر‌ها را دارند حتما تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

این کارشناس هواشناسی گفت: آب‌های جنوب کشور در طی روز‌های آینده مواج و طوفانی خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی در مورد وضعیت آب و هوایی تهران گفت: آسمان پایتخت امروز کمی تا قسمتی ابری است و در برخی ساعات غبار محلی در آن وجود دارد. آلاینده‌ها نیز به تدریج تا یکشنبه در تهران و البرز ادامه خواهد داشت که از روز دوشنبه با بارش‌ها در سطح استان تهران و البرز تمیزی هوا را خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !