فولاد در صدر قرمزهای بورس/ شاخص کل از محدوده 1٫4 میلیون واحد نجات می‌یابد؟


فولاد در صدر قرمزهای بورس/ شاخص کل از محدوده 1٫4 میلیون واحد نجات می‌یابد؟

شاخص کل بورس در میانه بازار حدود 12 هزار واحد افت دارد. در حال حاضر شاخص در محدوده یک میلیون و 385 هزار واحد قرار گرفته است. نوشته فولاد در صدر قرمزهای بورس/ شاخص کل از محدوده 1٫4 میلیون واحد نجات می‌یابد؟ (https://tejaratnews.com/%d8%aa%d8%ad%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3-11-%d8%af%db%8c-1400) اولین بار در تجارت‌نیوز...

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس در میانه بازار حدود ۱۲ هزار واحد افت دارد. در حال حاضر شاخص در محدوده یک میلیون و ۳۸۵ هزار واحد قرار گرفته است. حجم معاملات در میانه بازار حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان است. فولاد برای چندمین روز متوالی در صدر منفی‌های بازار و است. پس از آن خودرو و شپنا بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را ثبت کردند.

پیام الیاس‌کردی، کارشناس بازار سهام گفت: خیلی از سهام به دلیل مبلغ بسیار کم درگیر صف فروش می‌شوند. اما همین مبلغ کم در بازار وجود ندارد تا سهام را از صف فروش خارج کند. مشکل بازار همچنان کمبود نقدینگی است. ابهامات در خصوص تصمیمات آینده باعث شده نقدینگی به سمت بازار نیاید.

وی ادامه داد: ارزش معاملات مثل گذشته بسیار پایین است و با توجه به شرایط حال حاضر بازار، احتمالا ارزش معاملات امروز هم زیاد نخواهد بود. مدت‌هاست که شاخص کل درگیر محدود ۱٫۴ میلیون واحدی شده اما توان رد شدن از آن را ندارد. بازار نیاز به محرکی دارد که هنوز در بازار و بیرون از آن وجود ندارد.

الیاس‌کردی عنوان کرد: برای اینکه اتفاق ویژه‌ای بیفتد بازار به محرک نیاز دارد و علاوه بر آن ارزش معاملات بالا می‌خواهد در غیر این صورت از این محدوده خارج نمی‌شود. حال این محرک می‌تواند نرخ بهره، نتیجه مذاکرات برجام، رفع ابهامات بودجه و … باشد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...