پیست بین المللی دیزین البرز بازگشایی شد


پیست بین المللی دیزین البرز بازگشایی شد

کرج - ایرنا - مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز با اشاره به بارش های مناسب برف در این منطقه اعلام کرد که این پیست بازگشایی شد.

صادق کلهر روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه پیست دیزین از نظر میزان برف در وضعیت خوبی به سر می برد، گفت: به همین منظور درهای پیست بین المللی دیزین از امروز به روی علاقه مندان و ورزشکاران باز شد.

وی اضافه کرد: با هدف حفظ امنیت و سلامت مردم، یکی از برنامه هایی که به صورت جدی در این پیست انجام شد استاندارد سازی و به روز رسانی تجهیزات موجود در آن بوده است.

کلهر ادامه داد: همچنین نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی پرسنل و افرادی که در این پیست حضور می یابند به صورت جدی در حال انجام است.

وی بیان داشت: با بازگشایی پیست بین المللی دیزین لیگ کشوری آلپاین اواسط دیماه جاری به میزبانی این پیست برگزار می شود.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)