تندیس جشنواره سلیمان سلامت به مستند ساز کردستانی رسید


تندیس جشنواره  سلیمان سلامت   به مستند ساز کردستانی رسید

سنندج- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مستند تک سرفه به کارگردانی یدالله فاتحی فیلم ساز با تجربه سنندجی در جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت موفق به دریافت دیپلم افتخار و لوح تقدیر از سوی مقام وزارت بهداشت شد.

آرزو فلاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جایزه ویژه هیات داوران بخش مستند کوتاه "سلیمان سلامت" در جشنواره فیلم کوتاه به مستند کوتاه تک سرفه ساخته یدالله فاتحی فیلم ساز با تجربه سنندجی رسید.

وی افزود: این مستند کوتاه در اولین حضور خود در جشنواره یاد شده موفق به دریافت دیپلم افتخار و لوح تقدیر از سوی مقام وزارت بهداشت شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: تولید مستند بازسازی شده تک سرفه به مدت ۱۵ دقیقه‌ با کارگردانی فاتحی و با همکاری و همراهی مراقبین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان در قالب سه داستان، چالش‌های موجود در دوران شیوع اپیدمی کرونا در استان از جمله انگ بیماری، ترس از مراجعه به بیمارستان به دلیل آلودگی بیشتر، ترس از طرد شدن در اجتماع و تنهایی، دلتنگی، استرس و اضطراب را به تصویر می‌کشد.

فلاحی تاکید کرد: مستند سازی کرونا به عنوان بزرگترین چالش قرن اخیر در حوزه سلامت با هدف نگهداشت تلاش‌های ارزشمند مدافعان سلامت، مدیریت دانش به عنوان سندی برای آیندگان، ثبت همراهی و همدلی مردم برای حل این بحران و انتقال تجربیات این اپیدمی است.

یدالله فاتحی کارشناس سمعی و بصری و از پرسنل تلاشگر و متعهد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، همواره چندین جایزه ملی و بین المللی و جایزه برترین تدوین‌گر هفدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما را در کارنامه خود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !