یک‌هزارو 142 فقره پروانه تولید انفرادی صنایع‌دستی در زنجان صادر یا تمدید شد


یک‌هزارو 142 فقره پروانه تولید انفرادی صنایع‌دستی در زنجان صادر یا تمدید شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: با کارهای انجام گرفته طی 9 ماهه اول سال جاری یک‌هزارو 142 فقره پروانه تولید انفرادی صنایع‌دستی در این استان صادر و یا تمدید شده است.

امیر ارجمند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع این پروانه ها، ۱۱ فقره پروانه تولید کارگاهی، ۶۰ فقره کارت شناسایی صنعتگری، یک فقره جواز تاسیس کارگاهی صادر و تمدید شده است.

وی یادآوری کرد: تعداد یک‌هزار و ۱۴۲ فقره پروانه تولید انفرادی صنایع‌دستی برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه و آشنایی به فرایند تولید و توانایی ساخت محصول دریکی از رشته‌های صنایع‌دستی بوده‌اند صادر و تمدید شده است.

به گفته این مسوول، اشتغال و رونق اقتصادی از مهم‌ترین اهداف این اداره‌کل بوده که بدون شک در سال آینده نیز تمهیدات ویژه‌ای برای شکوفایی این حوزه در نظر گرفته خواهد شد.

وی اظهار داشت: متقاضیان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت‌های اولیه تحت نظر این اداره، موفق به دریافت این مجوزها می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان خاطر نشان کرد: سال گذشته یک‌هزارو ۲۵۷ از فقره پروانه تولید انفرادی و ۱۵ فقره پروانه تولید کارگاهی صنایع‌دستی صادر شد.

ارجمند با بیان اینکه این مجوزها بیانگر نوع، ظرفیت تولید و سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای یک‌رشته در مکانی معین است افزود: افرادی که مجوز پروانه تولید انفرادی دریافت می‌کنند به شکل مستمر و مداوم در رشته مورد تقاضای خود فعالیت و تولید خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟