کوثری: عملکرد ما بهترین راه انتقال مکتب سردار سلیمانی است


کوثری: عملکرد ما بهترین راه انتقال مکتب سردار سلیمانی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: بهترین راه انتقال گفتمان سردار سلیمانی به نسل‌های آینده، عملکرد خود ما است و اگر کسی از حاج قاسم حرف می‌زند، خود قبل از دیگران به مکتب سلیمانی عمل کند.

«محمد اسماعیل کوثری » در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم، انسانی مصمم، با انگیزه و هدفمند بود که با الگو گرفتن از معصومین در مسیر استکبارستیزی حرکت کرد و لباس پاسداری پوشید تا ضمن دفاع از اهداف امامین انقلاب، در میدان عمل از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کند.

نماینده مردم تهران درباره مکتب حاج قاسم سلیمانی ، افزود: بهترین راه برای انتقال گفتمان سردار سلیمانی به نسل‌های آینده، عملکرد خود ما است. اگر کسی از حاج قاسم حرف می‌زند، خود باید قبل از دیگران به مکتب سلیمانی عمل کند.

کوثری با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سپهبد سلیمانی اظهار کرد: او با خدای خود عهد کرده بود که تا آخرین لحظه پای اعتقاداتش بایستد و برای آنها تلاش کند. حاج قاسم سلیمانی، عزیز تمام مسلمان و آزادیخواهان جهان است زیرا وی در عمل به یاری مظلومان منطقه شتافت. کمک به ملت‌های مظلوم منطقه سبب حفظ آبرو و افزایش محبوبیتش میان مردم شد.

وی با اشاره به مبارزات سردار سلیمانی با تروریسم و افراطی‌گری در عراق و سوریه، گفت: نبرد با تروریست‌های تکفیری، مبارزه با صهیونیست، حفاظت از اماکن مقدس مسلمانان و دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در منطقه، از جمله اقدامات کلان حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت است که سبب محبوبیت بالای وی در منطقه شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رضایت خداوند متعال و رضایت مقام ولایت برای حاج قاسم سلیمانی در بالاترین درجات قرار داشت، گفت: تصاویر و فیلم‌هایی که از حاج قاسم در سوریه و عراق می‌بینیم، گوشه‌ای ناچیز از تلاش‌ها و خدمات این سردار رشید اسلام است که در قیاس با سایر عملکردش، ذره ای به حساب نمی‌آید.

کوثری: عملکرد ما بهترین راه انتقال مکتب سردار سلیمانی است

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۳ دی ۱۳۹۸، هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد توسط پهپادهای ارتش تروریست آمریکا مورد هدف قرار گرفت و به همراه شهید ابومهدی مهندس فرمانده حشد الشعبی و جمعی از همرزمانش به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها