تیونینگ سنگین تویوتا لندکروزر سری 300 مخصوص آفرود


تیونینگ سنگین تویوتا لندکروزر سری 300 مخصوص آفرود

شرکت استرالیایی TJM در زمینه لوازم جانبی آفرود برای پیکاپ تراک‌ها و خودروهای شاسی بلند فعالیت دارد. حالا این شرکت مجموعه‌ای از قطعات برای تویوتا لندکروزر 300 را عرضه کرده که قابلیت‌های آفرود این شاسی بلند را بهبود می‌بخشد. یکی از این قطعات...

شرکت استرالیایی TJM در زمینه لوازم جانبی آفرود برای پیکاپ تراک‌ها و خودروهای شاسی بلند فعالیت دارد. حالا این شرکت مجموعه‌ای از قطعات برای تویوتا لندکروزر ۳۰۰ را عرضه کرده که قابلیت‌های آفرود این شاسی بلند را بهبود می‌بخشد.

یکی از این قطعات گارد فولادی است که از سپر و چراغ‌های جلو محافظت می‌کند. TJM گفته این تغییر ظاهری تأثیری روی میزان ورودی هوا به داخل موتور و سردکن سیال موتور ندارد و با سنسورهای خارجی لندکروزر سازگار است.

این نسخه همچنین چراغ‌های LED با راهنماهای داخلی دارد. یک اسنورکل برای تنفس بهتر در گرد و خاک یا هنگام عبور از جریان‌های آبی روی ستون A قرار گرفته است. این نسخه همچنین دارای یک باربند با نوارهای نوری در جلو است.

تیونینگ سنگین تویوتا لندکروزر سری 300 مخصوص آفرودتویوتا لندکروزر 300

یکی از نکات مهم حین آفرود این است که اجزای حیاتی زیر خودرو در برابر صخره‌ها یا سایر خطرات محافظت شوند. TJM مجموعه کاملی از اسکید پلیت‌ها عرضه کرده که می‌توانند از آسیب رسیدن به قطعات زیرین جلوگیری کنند.

این شرکت قطعات سیستم تعلیق را نیز ارتقا داده‌ است که شامل کمک فنرهای دو لوله‌ای با سوپاپ چندمرحله‌ای کنترل‌شده هستند. این لندکروزر که در تصاویر می‌بینید ۵ سانتیمتر ارتفاع بیشتری نسبت به نسخه‌ عادی دارد.

TJM قصد دارد این قطعات را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند، اما هنوز قیمت‌ آن‌ها را اعلام نکرده است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط