تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام در رده هشتم جدول قرار گرفت


تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام در رده هشتم جدول قرار گرفت

ایلام - ایرنا - مربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام بانوان ایلام گفت: تیم پالایش گاز ایلام در دیدار با تیم ملوان انزلی در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با نتیجه مساوی یک - یک در رده هشتم جدول قرار گرفت.

ندا عزیزپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام با هفت بازی، ۲ برد، ۲ مساوی و سه باخت با هشت امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

وی افزود: همچنین از ابتدای آغاز رقابت های لیگ برتر بانوان این تیم ۹ گل وارد دروازه حریفان و ۱۰ گل نیز دریافت کرده است.

مربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام بانوان ایلام ادامه داد: تیم پالایش در هفتمین هفته رقابت های لیگ مهمان تیم ملوان انزلی بود و بدلیل نا داوری با نتیجه مساوی زمین را ترک کرد.

عزیزپور گفت: تنها گل تیم ما در نیمه اول و در دقیقه چهارم توسط روناک جعفرزاده وارد دروازه حریف شد و با نتیجه یک بر صفر این نیمه به پایان رسید.

وی یادآور شد: در نیمه دوم بدلیل قضاوت های ناعادلانه و عدم دقت کافی داور، تیم حریف گل تساوی را به ثمر رساند.

وی با انتقاد از شرایط نامناسب تیم پالایش قبل از این دیدار اشاره کرد و گفت: بازیکنان ۲ تیم تنها ۲۵ دقیقه اجازه گرم کردن در این هوای سرد را داشتند که با توجه به سرمای این فصل زمان مناسبی نیست و شرایط میزبانی باید به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

عزیزپور تصریح کرد: از ابتدای فصل تاکنون سه پنالتی برای تیم ایلام در نظر گرفته نشد و این موضوع بدلیل عدم دقت داور بوده است که در چنین دیدارهایی انتظار بیشتری از داوران بین المللی کشور می رود.

وی در خصوص شرایط نامساعد قبل از بازی نیز گفت: قرار بود این بازی ساعت ۱۳ و ۴۶دقیقه برگزار شود و ۲۰ دقیقه قبل از شروع بازی که بازیکنان باید خود را گرم کنند اجازه تمرین به آنها داده نشد و در یک رختکن سرد بدون سیستم گرمایشی منتقل کردند.

عزیزپور اظهار داشت: سرمربی تیپ حتی کنار زمین اجازه اعتراض ندارد در صورتی که در فوتبال آقایان اینگونه نیست و سوت‌های که امروزعلیه ما زده شد بازیکنان ما را در زمین عصبی و این موضوع در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام یادآور شد: رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان بمدت یک ماه به دلیل قابت های تیم ملی در جام ملت های آسیا تعطیل است و پس از آن تیم پالایش گاز ایلام میزبان همیاری آذربایجان غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر