امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی به 69 حادثه‌دیده


امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی به 69 حادثه‌دیده

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به 69 حادثه‌دیده در 10 مورد حادثه طی 48 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان‌ جنوبی، محمدرضا رضایی با اشاره به شرایط نامساعد جوی بیان کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته نیروهای امدادی به ۱۰ مورد حادثه در سطح استان امدادرسانی داشته‌اند.

وی افزود: از این تعداد حادثه پنج مورد حوادث جاده‌ای، سه مورد سیل و آبگرفتگی منازل و ۲ مورد امدادرسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: مجموع حادثه‌دیدگان در این بازه زمانی ۶۹ نفر بوده است که ۱۰ نفر در حوادث جاده‌ای، ۴۸ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی و ۱۱ نفر در برف کولاک از خدمات امدادی بهره‌مند شده‌اند.

وی اظهار داشت: در مجموع ۱۳ تیم‌ شامل ۳۵ نیروی امدادی با بکارگیری ۱۳ دستگاه خودروی امدادی به محل حوادث اعزام شدند.

رضایی با اشاره به تداوم شرایط نامساعد جوی در روزهای آتی گفت: ۱۴۰ نیروی امدادی هلال احمر در قالب ۳۹ تیم عملیاتی در راستای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از سیلاب در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه مرکز ۱۱۲ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است افزود: هم‌میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...