مجموع کارمندان مبتلا به کرونا در خراسان شمالی10 هزار و 187 نفر اعلام شد


مجموع کارمندان مبتلا به کرونا در خراسان شمالی10 هزار و 187 نفر اعلام شد

بجنورد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 10 هزار و 187 کارمند دستگاه‌های اجرایی در استان به کرونا مبتلا شده اند که 9 هزار و 753 نفر بهبود یافته و 387 نفر دیگر نیز دوران نقاهت خود را می گذرانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی بیگ زاده روز شنبه در نشست استانی مقابله با کرونا در خراسان شمالی اظهارداشت: همچنین تاکنون ۳۲ نفر از کارکنان دولت در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی گفت: کارمندان به دلیل مواجه با ارباب و رجوع بیشتر در معرض ابتلا به این ویروس قرار دارند.

کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان، گفت: رویکرد اصلی ما در برابر ویروس کرونا نظارت جدی بر رعایت شیوه نامه بهداشتی و واکسیناسیون است بنابراین از دستگاه های اجرایی می خواهیم با تمامی ظرفیت خود بر رعایت بهداشت در جامعه نظارت کنند.

روح الله حسین پور با تاکید بر اینکه باید میزان تزریق دُز سوم نیز در استان افزایش یابد، افزود: اگرچه استان وضعیت مطلوبی در واکسیناسیون دُز اول و دوم دارد ولی نباید نسبت تزریق دُز سوم بی تفاوت باشیم.

وی افزود: در واقع باید با رویکردی هدفمند میزان تزریق دُز سوم را نیز در استان افزایش دهیم و دانشگاه علوم پزشکی استان نیز به صورت هفتگی آماری امیدوار کننده از تزریق دُز سوم ارائه دهد.

براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، رازوجرگلان، فاروج و گرمه در وضعیت رنگبندی آبی کرونایی و سه شهرستان شیروان، اسفراین و جاجرم نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)