جعبه گشایی و بررسی اولیه گوشی جی پلاس Z10


جعبه گشایی و بررسی اولیه گوشی جی پلاس Z10

جی‌پلاس Z10 به عنوان یک گوشی اقتصادی چندی پیش معرفی شد و به ما فرصتی دست داد تا با این محصول از نزدیک کار کنیم. در ادامه ویدئو آنباکس جی پلاس Z10 را خواهید دید. Z10 از نظر ظاهری یک مدل جذاب و با کیفیت است و به ظاهرش می‌خورد که میان‌رده‌ای گران قیمت باشد اما با برچسب قیمتی 4 میلیون و 300 هزار تومان (در تاریخ دی‌ ماه 1400) عرضه شده و مشخصات سخت...

جی‌پلاس Z10 به عنوان یک گوشی اقتصادی چندی پیش معرفی شد و به ما فرصتی دست داد تا با این محصول از نزدیک کار کنیم. در ادامه ویدئو آنباکس جی پلاس Z10 را خواهید دید.

Z10 از نظر ظاهری یک مدل جذاب و با کیفیت است و به ظاهرش می‌خورد که میان‌رده‌ای گران قیمت باشد اما با برچسب قیمتی 4 میلیون و 300 هزار تومان (در تاریخ دی‌ ماه ۱۴۰۰) عرضه شده و مشخصات سخت افزاری آن روی کاغذ برتری نسبی در مقابل رقبایش دارد. در ویدئو زیر ابتدا جی‌پلاس Z10‌ را جعبه گشایی کرده و سپس نیم نگاهی به آن می‌اندازیم.

آنباکس جی پلاس Z10

.h_iframe-aparat_embed_frame.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio.h_iframe-aparat_embed_frame iframe

اقلام داخل جعبه جی پلاس Z10

جعبه جی پلاس Z10 طراحی متفاوتی نسبت به دیگر مدل‌های بازار دارد. خلاقیتی که جی پلاس همین ابتدای کار از خود نشان می‌دهد، جذاب است و ما را به محصولی که درون این جعبه خاص وجود دارد، امیدوار می‌کند.

جعبه جی پلاس Z10 از دو بخش تشکیل شده و رنگ متفاوت و جذابی هم دارد، دو قسمت جعبه از سمت چپ و راست روی جعبه درونی قرار می‌گیرند و در واقع به جای آن که در جعبه به صورت عمودی و رو به بالا باز شود، به شکل افقی باز می‌شود.

بعد از باز کردن جعبه دو رنگ و دو تیکه جی پلاس Z10 از سمت چپ و راست، گوشی را می‌‌بینید و لوازم جانبی در زیر آن قرار دارند. جی‌پلاس به جز خود گوشی، برگه راهنمای فارسی، یک قاب ژله‌ای، یک محافظ صفحه یا همان گلس، هندزفری با دو سری قابل تعویض، آداپتور و کابل شارژ را قرار داده است.

این ترکیب برای سال 2021 بسیار مناسب است و جی پلاس Z10 جزو گوشی‌هایی است که جعبه بسیار کاملی دارد و شما با پرداخت بهای گوشی، لوازم جانبی اولیه آن را نیز خریداری می‌کنید.

به زودی نقد و بررسی کامل و متنی این گوشی در آی‌تی‌رسان منتشر خواهد شد تا اگر قصد خرید آن را دارید، با دید کامل‌تری به سراغ این گوشی بروید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا