سرپرست فرمانداری آبادان معرفی شد


سرپرست فرمانداری آبادان معرفی شد

آبادان - ایرنا - احسان عباسپور با حکم استاندار خوزستان روز شنبه به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آبادان معرفی شد.

به گزارش ایرنا معاون سیاسی امنیتی استانداری خوزستان در این آیین با بیان اینکه تلاش دولت انقلابی و جهادی در راستای گسترش عدالت و فسادستیزی است گفت:خدماتی که دولت‌ها به مردم می‌ کنند به برکت نظام اسلامی است و کمبودها و کم‌کاری نباید به حساب نظام نوشته شود.

رضا نجاتی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت:اندیشه شهید سلیمانی مدیریت جهادی است و برای رفع مشکلات و کاستی‌ها نیاز است آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود:مدیریت امروز کشور ناگزیر به استفاده از روش‌های جهادی شهید سلیمانی برای رفع مشکلات است.

نجاتی، شهید سپهبدقاسم سلیمانی را سمبل ولایتمداری و یارویاور محرومان معرفی کرد و اظهار داشت:این شهید بزرگوار همه زندگی خود را وقف مردم کرد و در دل آنها جای دارد.

آبادان نیاز به نگاه ویژه دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری خوزستان در بخش دیگری به مشکلات شهرستان آبادان اشاره کرد و گفت:برای رفع مشکلات شهرستان آبادان باید با رویکرد ملی اقدام کرد.

وی افزود:تلاش دولت در راستای محرومیت زدایی و کاهش مشکلات مردم این شهرستان است و در این راستا برنامه‌ریزی شده است.

نگاه جهادی برای رفع مشکلات آبادان نیاز است

امام جمعه آبادان نیز در این نشست گفت:بدون نگاه ویژه جهادی نمی‌توان مشکلات شهرستان آبادان را برطرف کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی با اشاره به مشکلات زیرساختی در بخش‌های عمرانی، آب و فاضلاب و خدمات شهری در آبادان اظهار داشت:فرماندار آبادان باید اختیار و آزادی عمل بیشتری برای رفع مشکلات این شهرستان داشته باشد.

وی مسئولیت‌ را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و گفت: با توجه به جایگاه خاص آبادان نیاز است برای رفع مشکلات و موانع این شهرستان تلاشی ویژه انجام شود.

در این آیین احسان عباسپور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آبادان معرفی و از تلاش ۴۰ ماهه سیدزین‌العابدین موسوی فرماندار سابق این شهرستان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

مشاور اجرایی استاندار خوزستان، عضو هیات علمی دانشگاه، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید استان، معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی خوزستان، معاونت اداری مالی دانشگاه بین المللی خلیج فارس خرمشهر، عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر بسیج اصناف، دبیر نظام مسایل کلانشهر اهواز، عضو اتاق فکر و هیات اندیشه‌ورز شورای نگهبان خوزستان از جمله سوابق عباسپور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟