طرح بنای نور برای مشارکت مردم خوزستان در بازسازی عتبات عالیات آغاز شد


طرح بنای نور برای مشارکت مردم خوزستان در بازسازی عتبات عالیات آغاز شد

اهواز - ایرنا - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: طرح بنای نور برای مشارکت مردم دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خوزستان در پروژه های بازسازی عتبات عالیات وارد مرحله اجرایی شد.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس این طرح ، کسانی که مایل هستند در تامین مالی پروژه های بازسازی عتبات عالیات کمک کنند می‌توانند با مشارکت اقساطی در این پروژه‌ها سهیم شوند.
وی گفت:بانک قرض الحسنه رسالت خوزستان به عنوان تامین کننده منابع مالی اجرای طرح بنای نور با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همکاری خواهد کرد.
حجت الاسلام موسوی ابراز امیدواری اجرای طرح "بنای نور" با همراهی و مساعدت بانک قرض الحسنه رسالت استان ، مشارکت در بازسازی عتبات عالیات را برای همه قشرها فراهم کند.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:شعب این بانک در خوزستان می‌توانند در قالب مشارکت اقساطی ، تسهیلات قرض الحسنه از پنج میلیون ریال تا ۱.۵میلیارد ریال را به متقاضیان بپردازد.
حسام باشی زاده افزود: این تسهیلات به نام فرد درخواست کننده خواهد بود و پس از موافقت با پرداخت تسهیلات ، کل مبلغ به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز می شود و فرد متقاضی (مشتری) اقساط وام را به صورت ماهانه به بانک پرداخت خواهد کرد.
وی گفت: تقاضای دریافت تسهیلات برای مشارکت اقساطی در کمک به بازسازی عتبات عالیات به ۲صورت حضوری و غیرحضوری خواهد بود و نیاز به ضامن نیز ندارد.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت در خوزستان در ادامه افزود: بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۲ تا ۶۰ماهه خواهد بود.
به گزارش ایرنا ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان چندین پروژه در شهرهای مقدس عراق از جمله مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلای معلا و صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف برعهده دارد.
این ستاد تاکنون پروژه های مهمی از جمله طلاکاری ایوان حرم مطهر حضرت علی (ع) در نجف اشرف و بازسازی کامل حرم زینب(س) در سوریه را با کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و بدون دریافت هیچ گونه اعتبار دولتی به سرانجام رسانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک