دوره آموزشی «شمس» با حضور 100 دانشجو در کردستان برگزار شد


دوره آموزشی «شمس» با حضور 100 دانشجو در کردستان برگزار شد

سنندج- ایرنا- مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: دوره آموزشی سه روزه شمس با حضور 100 نفر از دانشجویان علاقمند به سیره و سلوک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کار خود در دانشگاه کردستان پایان داد.

به گزارش ایرنا، علی احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: دوره آموزشی شمس( شاگردان مکتب شهید سلیمانی) با هدف تبیین شخصیت معنوی و اجتماعی شهید سردار سلیمانی به میزبانی دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان مراکز آموزش عالی استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی قرار داریم ادامه داد: معرفی زوایای زندگی و خدمات مختلف این سردار دلیر به جامعه ضروری است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان، آمریکا را سرشبکه استکبار دانست و افزود: با نقش آفرینی شهید سلیمانی در عرصه نبرد عمق راهبردی انقلاب به آمریکای جنایتکار به اثبات رسید.

احمدی دی ماه را یادآور روزهای تاریخی انقلاب دانست و گفت: ۱۳ دی ماه سالروز شهادت شهید سلیمانی و نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با امام امت از روزهای فاخر و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است.

در دوره آموزشی شمس که به مدت سه روز در دانشگاه کردستان برگزار شد، شاخصه های مدیریتی و نظامی، عرفانی ، معنوی و مردمی و اجتماعی شهید تبیین شد.

برگزیدگان این دوره آموزشی علاوه بر دریافت گواهی، به زیارت قبر مطهر شهید سلیمانی در کرمان اعزام شدند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال ۹۸ به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری وقت آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ، در مسیر فرودگاه بغداد ترور شدند و به شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!